Leuk! Ik ga ook kijken. Ik las vandaag wel dat 1 van de kandidaten alvleesklierkanker heeft en uitbehandeld is.
Haha ja.. maar hij ook wel een beetje. Er zit zo weinig vuur in ofzo. De eerste dame bij hem is ook wel een figuur, benieuwd naar wat komen gaat.
Die Mike is zo ongeveer met z'n moeder getrouwd. De horror, alleen al het feit dat die moeder zegt dat ze graag vriendinnen wil worden met die Denise en zelf ook al een beetje verliefd op haar is.... Ik vind Denise trouwens erg gemaakt over komen, heb het gevoel dat ze graag bekend wil worden en dus op tv wil komen. Geen idee waar ze dit soort figuren vandaan halen, maar het is weer heerlijke tv om naar te kijken.
Ik vind haar vreselijk. Alles lijkt nep aan haar en ze vindt alles leuk. Die moeder is echt vreselijk in alles, haar opmerkingen en de ballonnen aan het hek. Ik zou gillend wegrennen...oh nee ik zou al bij de oproep afgeknapt zijn) Ergens krijg ik er zo'n Amy Rose en Saul gevoel bij. Dat dat misschien nog wel wat wordt ook. Ik vond Amy Rose ook niks in alle opzichten en dat klikte ook met de hele familie zo erg. Ik vind Adrienne een leuke vrouw, verder de rest nog niet echt. En heel irritant dat de voice over constant herhaalt dat die ene voormalig basketbalcoach is, en anders herhaalt hij het zelf wel.
Eens. Want ook de Videoland kijkers zijn niet altijd helemaal bij, dus risico op spoilers zal iedereen houden. Gewoon de spoilerknop gebruiken wanneer je het hebt over iets wat nog niet op tv geweest is, lijkt me ‘t handigst
Die Denise Daar prik je toch zo doorheen...fake.. Die zit daar niet omdat ze hem zo leuk, alles voor de fame.
Op het icoontje drukken van het plusje in een vierkantje. Of je tekst tussen [ spoiler ] [ / spoiler ] zetten.