winterjas

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schaapie123, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

even een winterjas vraagje, ik pas mijn eigen jassen nu al bijna niet meer, ben in januari uitgerekend(jan/feb)
    was vrijdag in de stad wat jassen aan het passen maar zelfs maat 48 had te weinig buik ruimte, en als ik nog groter ging had de buik wel wat ruimte, maar dan verzuip ik er helemaal in, geen gezicht.

bestaan er uberhaupt zwnagerschaps winterjassen? of heeft iemand tips?

2. Niet meer actief

Ik heb in Disneyland Parijs een hele mooie winterjas gekocht voor 55 euro. Deze is echt grooot genoeg om nog veel in te groeien. Ik ben zelf in januari uitgerekend, dus ik moest ook echt een winterjas hebben waar ik flink in kan groeien. Met deze jas kan ik volgens mij tot de laatste dag mee lopen.

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ja hoor die zijn er. Je kunt ook je jas open laten en een grote lange dikke sjaal shawl omdoen.... of een dikke trui onder je jas.
    Of misschien een lekker dikke poncho?

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik vraag me dit ook af...mijn baby wordt ook in januari geboren, en ik ben ook bang dat ik dan geen jassen meer pas. Mijn jas openlaten is voor mij geen optie, omdat ik veel op de fiets zit. Heb geen zin in een longontsteking...
    Ik ga nog kijken voor zo'n a-lijn jas, zo'n klokkend model dat naar onder toe wijder wordt. Misschien is dat iets...

5. schaapie123

waar zijn die jassen dan te koop? ik ben een enorme koukleum, aangezien ik nu in een huis woon met alleen een gaskachel, loop ik al in een dikke trui met sjaal in de winter in huis, en dan moet ik nog naar buiten, heb echt een geode jas nodig.

ook omdat ik er toch 4 keer per dag met de honden uit moet en die geen genoegen nemen met een klein rondje (dan breken ze het huis af van de energie)

6. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Ik heb een winterjas besteld van Mamalicious. Het merk heeft een kort jasje en een parkajas. Ik heb zelf de parka en hij kost € 65,- Valt reuze mee.

Ik woon zelf in Purmerend en heb de jas bij een winkeltje voor kinder- en positiekleding besteld.

Even op internet kijken waar ze Mamalicious verkopen dicht bij je in de buurt!

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Ik heb me er ook al zorgen om gemaakt , moet ook in januari bevallen dus heb ook wel degelijk een jas nodig .
    Lijkt me toch dat miss etam strax wel met winterjassen komt ?
    ik hoop zelf te slagen bij mama licious ,die zitten hier in de stad mega leuk winkeltje met kei moderne positiekleding volgens mij kan je ook online kopen daar...............

8. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

ik heb zelf ook heel lang nagedacht hierover want ik ben begin december uitgerekent en wil daarna als ik ga wandelen met de kleine natuurlijk ook gewoon een leuke jas aan hebben die ook dicht kan.

nu gaf een vriendin van mij de tip om een jas te kopen ( grote maat maar wel vorm) met knopen. kijk er goed na of de knopen een stuk van de boord afzitten want dan kan je de knopen steeds een stukje naar voren plaatsen en zo maak je de jas zelf groter en na de bevalling kan je hem ook steeds weer kleiner maken.
    ik ga dus zelf maar eens hard op zoek na zo'n jas.

hoop dat jullie er wat aan hebben,

Liefs Marije

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke alle janu mama's hebben al een aardige buik dus ik heb echt een enorme buik ik kan mijn jassen al niet meer aan dus ook het zelfde probleem.

10. Niet meer actief

blusvrouw.. voor je gevoel is je buik enorm, wacht maar over 10 weken ;)

ik zit dus ook met het winterjas dilemma.. en denk dat het een poncho wordt!

11. schaapie123

ik zal ff googelen en hopen dat er iets in assen of groninge zit

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik woon ook in Purmerend :) Bij welk winkeltje was dat?

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

[​IMG] dit is met 14 weken echt enorm

15. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Valt toch wel mee? Mooi buikje, maar niet huge als in `Free Willy deel 4´ zeg maar ;)

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou me borsten is een d cup en me buik was helmaal plat

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

he blusvrouw, zo'n buik heb ik nu nog niet eens.. maar bij mij slaat iedereen dan ook steil achterover als ik vertel dat ik toch echt de 6 maanden voorbij ben, ;)

Ook ik had een jassenprobleem omdat ik qua bovenmaat een maatje 36 heb, paste mijn zomerjas dus al niet meer en ik wilde er toch nog ee beetje leuk bijlopen. Nu heb ik bij Hennes een parka gekocht, die hebben als voordeel dat je ze normaal gesproken in het midden aansnoert met een touwtje/elastiekje. Die laat ik nu gewoon helemaal los hangen en dan kan ik hem volgend jaar toch aan als gewone leuke jas.

Parka's en a-lijnmodellen zijn ideaal voor je dikke buik, en dan heb je tenminste als voordeel dat je het na de zwangerschap ook nog fatsoenlijk kunt dragen...
    Als je echt niet uitkomt, dan kun je ook voor een poncho gaan, eventueel zelf te maken... (In de knipmode staat nu een heel eenvoudig zelf te maken model: 2 keer een recht stuk waavan je wat naden dicht moet naaien, that's all...

18. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hehe ik denk dat mijn buik aardig op jouwe gaat lijken, op foto's lijkt het minder inderdaad... Mijn D-cup valt dan ook gewoon in het niets ten opzichte van mijn buik. :)
    Iedereen heeft het ook over grotere borsten krijgen, nou mijne lijken op het moment alleen maar kleiner door die buik :p

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

ha, mijn buik valt juist in het niets bij die enorme E-cup die ik gekregen heb (had een B)... Bij mij zit de spectaculaire groei dus een verdiepinkje hoger, :-D
    Het viel zelfs m'n stiefzoon van 5 op: die aaide eens over mijn buik laatst en stelde vast dat die nou niet echt heel veel dikker was geworden... "Maar die wel", zei hij toen, en aaide eens over m'n borsten. LOL

20. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    3.998
    436
    83
    Vrouw
    ik vind het best wel lastig om nu al een jas te kopen want ik heb geen idee hoe ik er over een paar maanden uitzie. Maarja, nu zijn wel de leuke jassen te vinden natuurlijk in de winkel. Weet iemand waar je mamalicious online kunt kopen?

Deel Deze Pagina