Bugaboe autostoeltje

Discussie in 'Verzorging' gestart door mootjen, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Ik heb een bugaboo autostoeltje (ja weer iets nieuws ipv de standaard maxi cosi autostoel) maar hier is geen voetenzak voor verkrijgbaar, dat hebben ze nog net niet uitgevonden bij bugaboo... nu vraag ik mij af of iemand weet of de voetenzak van maxi cosi er in kan?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik denk het eigenlijk niet.
    Een maxi cosi autostoeltje heeft namelijk een 3 puntsgordel en ik zie dat een bugaboo autostoeltje een 5 puntsgordel heeft. In de voetenzak van maxi cosi zitten alleen gaten voor de beide schouder gordels en de gordel tussen de beentjes door. Bij jullie stoeltje zitten ook nog gordeltjes op de heupen zegmaar daarvoor zitten in de maxi cosi voetenzak geen gaten.

Maar misschien dat je zo een wrapper kan kopen? Geen verstand van welke soorten er allemaal van zijn, maar daar zitten volgens mij wel 'meer' gaten in zegmaar ;)!

Succes in ieder geval!

3. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    o dat is balen zeg! je hebt gelijk wbt die gordel. ik doe nu elke keer een dekentje er overheen...
    Maar goed, het wordt bijna lente en zomer endan hebik zo'n ding ws ook niet meer nodig! zo stom dat ze dat ook niet verkopen van bugaboo

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Niet echt handig idd van bugaboo ;)! Maar oke, misschien komt dat nog ;)!

En een dekentje kan natuurlijk ook.
    Tja of een zak van maxi cosi kopen en er dan zelf 2 gaten bij maken.
    Maar das ook weer zo zonde denk ik dan ;)!

5. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    Hallo,

wij hebben ook het autostoeltje van bugaboo. Wij hebben de combizip van red castle gekocht. die kun je als voetenzak bevestigen in het autostoeltje. Hij is heerlijk warm. En je kleintje zit lekker beschut. Als je kleintje groter is kun je hem nog als skibroek gebruiken ook.

Wat vinden jullie van deze autostoel? Ik vind het een onding! Vooral de zonnekap. Daar hebben we elke keer ruzie mee. Hij kan niet naar achteren en als hij naar achteren zit dan klikt hij er weer uit. grrr!

6. Alita

Alita Niet meer actief

is ook erg zwaar de bugaboo autostoel, mijn schoonzus heeft m maar hij is zooo zwaar!
    Wij hebben de maxicosie en die weegt echt niet veel..

7. Alita

Alita Niet meer actief

nou aan mijn antwoord heb je niet zoveel haha
    mischien een wrapper ofzoiets kopen..

Deel Deze Pagina