Hoi, Nadine is 7 weken te vroeg geboren en dus een prematuurbaby. Nu is ze sinds 3 dagen s nachts klaar wakker en wil niet in bed liggen. Gilt alles bij elkaar. Zodra ik haar oppak ofop mijn borst leg is ze stil. In het boekje "Oei ik groei" staat dat babys met 5 weken een sprongetje hebben. Nadine is bijna 5 weken, maar er staat ook in dat boek dat als je baby te vroeg geboren wordt deze weken erbij opgeteld moeten worden. Zou dit een sprongetje zijn? Overdag gaat het een stuk beter. Iemand tips...? Ik ben zo moe... Groetjes Mariska
Omdat ze te vroeg geboren is, kan het goed zijn dat ze jouw geborgenheid nog wil voelen. Onze jongen was maar 3 weken te vroeg, maar ik heb hem veel op mijn borst gehad hoor! Ze missen nog echt die warmte en geborgenheid van de baarmoeder. Ik mocht hem altijd bij me houden als hij huilde, en dan was hij stil. Dus gewoon knuffelen tot je er bij neervalt! Moontje
idd gewoon blijven knuffelen desmond had in het begin ook helemaal geen besef van dag of nacht maar dat komt met de tijd vanzelf wel