Wis je al dat je zwanger was voor je NOD ?!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chanie, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanie

    Chanie Lid

    28 aug 2007
    70
    0
    0
    Gefeliciteerd dames
    Ik hoor zelf bij zwanger worden maar nou ben ik heel nieuweschierig
    en denk ook wel nog meer dames bij zwanger worden, Hoe het is gegaan bij jullie?!?! Wist je dat je zwanger was? voor je NOD of had je echt geen idee ?? Ben benieuwd 8)
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tja, echt weten doe je het natuurlijk niet, maar ik had toch wel een sterk voorgevoel een paar dagen voor mijn nod, eigenlijk wist ik het wel (maar dat wil je dan niet geloven). Ik wist ook niet precies wanneer mijn nod was, dat maakte het ook nog wel spannend.

    Succes met zwanger worden!

    groetjes,
    Snoopy
     
  3. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik wist het niet 100% zeker maar ik droomde dat de oma van mijn man was overleden en dat ik zwanger was.
    zijn oma lag op dat moment ook erg slecht en is uit eindelijk ook overleden.
    op de dag van de crematie heb ik haar bedankt en een dag erna had ik een positieve test.

    had dus wel een voor gevoel.
    kwam niet door de kwaaltjes want ik was wel moe maar had zo van zal wel komen door de drukte en had wel last van me borsten maar dat had ik wel vaker net voor me nod.
     
  4. hoi chanie..

    ik merkte het aan mijn borsten voor mijn NOD dat die ineens zooooo'n pijn deden!

    hoop voor jou dat het snel raak mag zijn!
     
  5. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik had wel een vermoeden, omdat ik al een paar dagen echt verrekte emotioneel was. :(

    Op een gegeven moment kreeg ik weer een huilbui en was het zo zat, dat ik ineens een test moest doen.En zie mijn banner :)
     
  6. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    ja bij ons bevestigde de test wat we al wisten. ik was misselijk en had geen voortekenen dat ik ongesteld zou worden.
     
  7. Meiske74

    Meiske74 VIP lid

    22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik was een week voor mijn NOD al aan het overgeven, dus ik had al zo'n vermoeden. Drie dagen voor mijn NOD een test gedaan en deze was positief :D
     
  8. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik zelf had geen idee..manlief vond mij anders dan anders.
    3 dagen voor mijn NOD getest en manlief kreeg bevestiging van zijn vermoedens.

    Succes..
     
  9. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Ik had een dag of 5 voor mijn NOD ontzettend last van mijn schaambeen, terwijl ik daar nooit eerder last van had gehad. Dit was bij mijn 2e zwangerschap.

    Bij mijn eerste zwangerschap had ik totaal geen idee. Ik deed voor de lol de eerste maand op mijn NOD een test en bleek zwanger te zijn. Dacht dat ik gewoon last had van zware menstruatieklachten.
     
  10. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Bij alle 4 wist ik het voor m'n nod.
     
  11. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    JA, ik wist het ook al voor mijn NOD! Mijn borsten zagen er anders uit, mijn tepels gevoeligers en iets in me gaf me het gevoel dat het "raak" was...
    Ik teste ook voor mijn NOD positief!
     
  12. augustus

    augustus Niet meer actief

    Nee ik wist het pas 3 dagen later. D8 dat ik gewoon ongesteld ging worden omdat ik rond mijn NOD al wat bloed verloor. Met de 2 miskramen wist ik het meteen dat ik zwanger was, maar de derde keer dus echt totaal niet..
     
  13. eyereen

    eyereen Lid

    10 mei 2007
    77
    0
    0
    Ik merkte het vooral aan mijn humeur. Mijn NOD is vrij wisselend, dus daar kon ik niet op afgaan. Maar ik heb ook enkele maanden gehad dat ik het ook dacht te herkennen, en bleek ik 'gewoon' weer ongesteld te worden.

    Het moeilijkste zijn die 14 dagen tussen eisprong en NOD.
    Sterkte!
     
  14. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik logeerde bij m'n moeder en nam dus een andere route naar m'n werk.
    Kom ik langs de McDonalds waar we 13 jaar geleden hebben gegeten de avond dat m'n opa overleed.
    Deze Mac zit langs de A20, en we zijn er sindsdien tig keer langsgereden.
    En deze keer schoot ik ineens vol.
    Toen dacht ik: Ik zou wel eens zwanger kunnen zijn.......

    Linda
     
  15. Andrea mv Ryan

    Andrea mv Ryan Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik wist het bij allebei voor m'n NOD. Bij de 1e voelde ik me ontzettend moe, maar onwisj gelukkig. Deze keer was ik misselijk en moe tegelijk.
     
  16. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik wist het meteen, al voor mijn NOD. Het was een algeheel gevoel plus dat ik zooooooo misselijk en duizelig was. :pale: :)
     
  17. Bahar

    Bahar Actief lid

    21 mei 2007
    404
    0
    0
    Ik zou 25 aug. ongi moeten worden als ik uitging van mijn normale cyclus 28 dagen. maar ik had een vroege eisprong. dag 9 of 10 al. dus ik dacht he dan word ik dus eerder ongi. ongeveer 21 aug. 17 aug dacht ik ik ga is een testje doen maar ik voelde echt helemaal niets. (4 dagen voor mijn nod) was gewoon stom van mij maarja. maar mijn test was positief. ik schrok wel want het kon eigenlijk niet. eerst 25 aug. ongi toen 21 aug. en op 17 aug positieve test. Maar ik was zooooo blij. Ik hoop ook dat het goed zal blijven gaan.

    liefs bahar
     
  18. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik wist het ook voor mijn NOD want ip kon ik pas 31 augustus testen maar ik had 2 dagen geleden al een positieve test!
     
  19. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ik testte bij deze zwangerschap vanaf de 28e cyclusdag omdat ik een hele onregelmatige cyclus had en op dag 42 was-ie positief! Achteraf was ik op die dag 3 weken en 3 dagen zwanger..... Dus ik wist het voor de NOD ja! Grappige bijkomstigheid was trouwens ook dat ik deze keer al vanaf de conceptie misselijk was...........

    Liefs Esther en de meidenbende
     
  20. Lin79

    Lin79 Actief lid

    25 aug 2006
    125
    0
    0
    Mijn borsten waren wel wat gevoelig maar ik had er toen niets achter gezocht (de maand er voor was dat namelijk ook) Ik had op zaterdag ongestelt moeten worden. Die dag had ik erg veel krampen en nog met een kruik op de bank gelegen maar ook niets achter gezocht.

    Tot dat ik zondag ochtend wakker werd! Het eerste wat ik dacht was "Ik moet een test doen!' Mijn man sliep nog toen ik tot onze grote verbazing twee duidelijke roze streepje zag ontstaan. Ben toen meteen naar boven gerend om hem wakker te maken.

    groetjes Lin
     

Deel Deze Pagina