Word gek van geluiden....AAAHHH

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door melissa, 28 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    De opgevoerde scooter van de buurjongen, de telefoon in een restaurant die niet stopt met rinkelen, het harde getik van een klok op het werk :evil:

Sinds ik zwanger ben irriteer ik me mateloos aan bepaalde geluiden, kan er gewoon NIET tegen.Weet ook dat het nergens op slaat maar ik hoor gewoon alles!!! :confused: :confused:

Zo das eruit!!!
    Iemand dezelfde ergenissen?? hihihihi :x

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik irriteer me mateloos en smekken ik kan er werkelijk niet tegen ik begin dan te trillen en raak gewoon opgefockt ervan hahah en het slaat nergens op eigelijk.

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja hier nog zo'n geirriteerde :D
    Ik kan ook heel weinig hebben, als mijn vriend al een geluidje maakt kan ik al opgefokt raken.
    Het slaat ook nergens op :oops:

4. hey ik ben ook zo een geirriteerde
    als men vriend de tv te luid zet of als ik in de winkel sta met een grote rij mensen voor me raak ik heel snel boos
    soms schaam ik me ervoor

groetjes
    Madeliefje

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik kan ook niet veel hebben.
    Ik irriteer me ook erg veel en niet alleen aan geluiden, maar ook aan drukte om me heen en aan heel veel mensen. Die mensen doen eigenlijk helemaal niet zoveel fout, ik kan ze alleen niet om heen verdragen. :oops:

Ik zoek erg veel de rust op....

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ik irriteer me aan mijn vriend, als we samen op de bank zitten (hij ligt dan tegen me aan). Hij kan niet stoppen met wiebelen, wiebelt met zijn voeten, frutselt met zijn handen, kijkt om zich heen en dat voel ik allemaal...aaargh kan hem dan wel wat aan doen. Maar op het moment dat ik er wat van zeg, realiseer ik me meteen dat het nergens op slaat! hahaha arme jongen!!!

7. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    allemaal heel herkenbaar!! Heb momenteel ook het liefst rust om me heen, maar das een beetje lastig met 3 kinderen om je heen :p
    Vooral de rapmuziek waar mijn zoon zo gek op is, kan ik niet aanhoren nu, terwijl ik me er normaal gesproken niet aan stoor.

8. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Hormonen hormonen hormonen
    die arme mannen horen niets dan klaagtonen
    We beseffen heus wel dat we op het moment vreselijk zijn
    Alleen hiertegen hebben we ook geen kant en klaar medicijn
    iedereen vraagt zich af waar ons geduld inene is gebleven
    wisten wij dat maar, anders was dit gedicht ook niet geschreven
    Alsjeblieft geen gezeur, geiriteer of lastig gedrag
    ziet niemand dan dat alles nu aankomt als een aanslag?
    ook wij snakken naar die vertouwde harmonie
    maar dat komt pas weer als ie er is: de baby
    Probeer gewoon wat begrip, aandacht en geduld te tonen
    Alleen dan zullen we hier samen heel doorheen komen

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Geluiden heb ik niet z'n last van,
    maar nu ik verlof heb en overdag thuis zit,
    word ik wel GEK :evil: van die telefoontjes van:
    een hele goede middag mevrouw, heeft u eventjes
    3 minutjes tijd????
    Dan zeg ik NEE, en dan vragen ze waarom dan niet,
    meestal zeg ik dan OM DAAROM NIET!!!!!!
    Dat gedram aan de telefoon.....

10. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Leuk gedicht!!!

Hahhahhaaa ik heb laatst ook zon telefoontje gehad, weet je wat ik zei??
    Kan niet want mn kind zit in bad, tot ziens!!!
    Ik heb nog helemaal geen kind!!!, lag helemaal dubbel in ln eentje!!

Maar ook erg irritant inderdaad, zou graag hun telefoonnummer willen hebben en ze 100x per dag bellen en vragen of ze 3minuutjes hebben.....

11. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb het vooral snachts (ook nu nog) dan moet het stil zijn.... beetje jammer dat sape snurkt, dus die heeft snachts heel wat te verduren met mij....

12. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik herken dit zeker! Ik irriteer me ook als de TV te hard staat, als er brommers langskomen enz!

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Rabia, wat een leuk gedicht!!
    Ik heb hem meteen aan mijn vriend laten lezen ;)

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik kan op t moment HE LE MAAL niet tegen t gekibbel van mn zoontjes. Al is t voor de grap ik kan er gewoon NIET tegen. En normaal zou ik gewoon zeggen als t niet anders kan gaan jullie maar boven ruziën maar nu GROAAWWW!!!!
    Soms best jammer dat ik geen behang heb... :p
    Mn vriend doet nog niet zo irritant (tenminste ik heb er nog geen last van)
    En ik zit hier contstant op de babies van die merel hier in de struik te letten. Die ROT katten hier (normaal zou ik zeggen dat is de natuur). Zou t niet kunnen hebben als ik straks een merelbaby dood op de grond vind..
    Gelukkig helpt mn hond mee met oppassen, die is gek op die merels hier. Zit de hele dag voor t raam van de achterdeur op wacht :)

Kan trouwens ook niet tegen rommel op t moment. ALLES moet op zn plaats... Nesteldrang? Nu al? :(

15. Michelle

Michelle Actief lid

20 mei 2006
    101
    0
    0
    Hé wat grappig! Ik heb precies hetzelfde maar krijg nu pas het vermoeden dat het om een zwangerschapskwaaltje gaat. Luide muziek in de auto kan ik niet meer verdragen, de wekkerradio staat voor mijn idee opeens veel harder en toen ik vanochtend stond te douchen heb ik me mateloos lopen irriteren aan het kabaal in de douchecabine.

Van vervelende geuren heb ik niet zo heel veel last. Alleen als vriendje blistex op zijn lippen smeert, krijgt hij geen kus meer van mij want dan kan ik spontaan over m'n nek (daarom doet ie tegenwoordig labello op, lief toch?)

groetjes, Michelle

16. ellenD

ellenD Lid

23 mei 2006
    46
    0
    0
    Verzorgende
    Kampen
    Ik heb het ook wel met een paar dingen, zoals constant tikken met de vingers e.d. maar verder valt het gelukkig nog wel mee tot nu toe!
    Maar als ik dit allemaal lees, kan ik dus nog wel meer verwachten! :) ;)

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Werk zelf in een winkel en word helemaal maf van al die klanten om me heen die maar lopen te kakelen over van alles en nog wat! En onderweg naar m'n werk in de tram kan ik echt totaal niet meer tegen bellende mensen. Verder vind ik kinderen die veel lawaai maken ook erg irritant. En tja, daar moet ik dan wel weer om lachen aangezien ik zelf toch ook graag een kind wil...

En het valt me ook op dat de buren ineens zo'n lawaai maken (zelfde als anders, maar goed...)

Nou ja, komt vast wel weer goed met ons!

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Was gister in t winkel centrum en heb me mateloos lopen ergeren aan al die dames met hakjes. Klik klak klik klak GRRR...
    Moest meteen aan dit topic denken :)

19. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Wat dachten jullie van deze??

Het is zondag ochtend, je wilt lekker uitslapen, begint een overbuurman met zo'n zaagmachine te klooten.
    Om half 9 !!!!
    Was in staat om in mn pyama (en mn haren zaten alsof ik stroom had gehad) hem even te vertellen dat ik dat niet netjes vind.
    Stond ook al naast bed al vloekend mn schoenen aan te doen.
    Toen keek ik naar mn vriend en zag tot mijn grote verbazing dat hij heel zachtjes aan het lachen was, hij lag helemaal dubbel!!!!

Toen zei die dat ik beter niet naar de buurman kon gaan, omdat ie dan van me zou schrikken.Omdat ik er niet uitzag natuurlijk!!!
    Toen heb ik hem een kussen in zn gezicht gesmeten en uiteindelijk lag ik toch weer in bed!!!

Maar o wee als ik aankomende zondag niet uit kan slapen.....grrrrrrr

groetjes melissa

20. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Over uitslapen gesproken...het is hier zaterdag luilak (kwam ik per toeval achter...weet dat doorgaans pas op de ochtend zelf omdat ik dr nog steeds niet aan gewent ben als Brabander)
    Vervelende herriende kinderen onder mn raam door (slaap voor)
    blaaah :(

Deel Deze Pagina