Witte vlokjes in urine symptoom zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door twee, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Hallo ik heb vandaag een test gedaan en toen viel mij witte vlokjes in mijn urine op,zal dit een zwangerschap symptoon zijn? Testte in de middag en negatief maar denk dat ik nog te vroeg ben aangezien mijn cyclus kort is van 25 dagen. En heb de action test gedaan soms zijn de meningen verdeeld over die test dus heb predictor express besteld die ik zaterdag dus 1 dag na nod ga doen
     
  2. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Nee. Dit is eigenlijk redelijk normaal. Heb ik ook altijd zwanger of niet, bij mij is dat gewoon slijm ofzo. Kan soms wel duiden op blaasontsteking.
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Kan ook gewoon wat normale afscheiding zijn.

    Als het al een symptoom was, dan zou je al voldoende hcg aanmaken en positief te testen.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dat is vrij normaal. Is gewoon afscheiding wat mee komt met het plassen.
    Ik zie ook dat je vandaag weer op cd 1 zit .
    Hopelijk is het snel raak.
     
  5. wepie

    wepie Actief lid

    2 nov 2014
    216
    99
    28
    Dit heeft niks met het hcg te maken.
    Kan wel duiden op een blaasontsteking! En anders is het gewoon wat afscheiding.
    Ik hoop natuurlijk wel heel erg voor je dat je alsnog een positieve test in je handen hebt straks en het gewoon nog iets te vroeg was!
     
  6. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Lijkt mij op afscheiding die je dan verliest.
    Even in de gaten houden dat je geen last krijgt, niet dat je dadelijk met een blaasontsteking zit!

    Het is verder heen symptoom van een eventuele zwangerschap.
     

Deel Deze Pagina