witte vlokjes in urine

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door goldie, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldie

goldie Nieuw lid

11 aug 2008
    3
    0
    0
    maaltijdbezorgster
    Midwolda
    Hoi

Ik heb sinds mn eisprong witte vlokjes in mn urine,heb het gegoogeld maar er waren 3 dingen- zwangerschap-blaasontsteking en schimmelinfectie. De laatste 2 kunnen het niet zijn, maar heb de dokter gebeld, moet morgen urine inleveren. ontzettend spannend!
    Wie heeft hier ervaring mee?

gr Goldie

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hoi,

Ik heb het ook wel eens gehad of dat mijn urine heel troebel was maar bij mij was het ook geen van drieen.. ik heb het idee dat het bij mij dan iets te maken heeft gehad met de eisprong en hoeveelheid slijmverlies... ene maand is het erger dan de andere maand bij mij..
    Uiteraard kun je even langs de HA om te checken want wie weet is het bij jou wel goed nieuws en ben je inderdaad zwanger!
    succes & sterkte
    Dag

3. laura83

laura83 Lid

23 jul 2008
    43
    0
    0
    een week geleden had ik ook hele troebele urine. Vond het wel een beetje apart, allemaal kleine vlokjes. Wat het was/is weet ik niet. Nu geen last meer van gehad. Zal me benieuwen wat er uit je urinetest komt!

4. goldie

goldie Nieuw lid

11 aug 2008
    3
    0
    0
    maaltijdbezorgster
    Midwolda
    bedankt voor jullie reacties, het punt is alleen dat ik ook af en toe gevoelige tepels heb en dat ik nu een week voor mn ongesteldheid melkachtige afscheiding heb,terwijl ik dat voorheen niet had.
    Is een test van de dokter nauwkeuriger dan een thuistest?

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik heb sinds mijn zwangerschap (van mijn zoontje) ( ik weet niet of ik nu zwanger ben) ook witte vlokjes in mijn urine.
    ik weet niet wat het is,ik dacht dat iedereen dat had :(

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    volgens mij zijn de testen van een HA of thuistesten qua betrouwbaarheid gelijkwaardig...
    pijnlijke tepels kan ook een kwaal zijn van je eisprong.. heb ik zelf ook last van...
    maar de melkachtige afscheiding is bij mij onbekend... spannend hoor! heb je zelf al een testje eraan gewaagd of is het nog te vroeg daarvoor...

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Testen van de huisarts komen gewoon bij de apotheek vandaan hoor. Zijn dus gewone testen die iedereen kan kopen.
    Heb geen ervaring met die vlokjes, maar hopelijk weet je snel meer!

8. goldie

goldie Nieuw lid

11 aug 2008
    3
    0
    0
    maaltijdbezorgster
    Midwolda
    Ik heb vorige week een test gedaan en die was negatief,het is ook zo verwarrend als je niet goed weet hoe of wat je moet voelen. je hoort en leest zoveel verschillende verhalen. ik moet volgende week dinsdag ongesteld worden, ik hoop in iedergeval morgen bij de HA blaasontsteking uit te sluiten

ik laat jullie weten wat er uit de test is gekomen
    gr goldie

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Misschien een beetje kort door de bocht, maar waarom test je niet gewoon zelf? Of is het nog erg vroeg?

Ik had bij zwschap 1 witte vlokjes in mijn urine, maar dan echt van de schimmelinfectie hoor. Waarom zou dat het niet kunnen zijn?

10. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ik heb altijd witte vlokjes in mn urine net voor de eisprong er na ik was toen naar de huisarts geweest en die zij dat het kwam door de hoeveel heid afscheiding wat dan bij de urine buis komt en dat ik me in die periode goed moest wassen met (water of lacacyt) om dat je daardoor vaak een blaasontsteking kan krijgen
    het hoeft geen infectie te zijn maar kan natuurlijk wel

hoop dat je er wat aan hebt

liefs ancie

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    die vlokjes kunnen idd afscheiding zijn je klachten
    tja als je wilt weten wat ik allemaal niet gehad heb ... kan dus ook gewoon je lichaam zijn die lekkergek doet

Ik zie dat je pas volgende week je nod dus lekker afwachten meid en op je nod nog eens testen

12. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ik heb het ook sinds dat ik gestopt ben met de pil voor mijn ei... heb als het goed is morgen mijn ei dus ga kijken ofdat ik het na mij ei ook heb...

Deel Deze Pagina