Even een vraagje. Gisterenavond (2 dagen voor NOD) een test gedaan, heeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje (zou ook indrooglijntje kunnen zijn) Vanmorgen getest met Matcare, negatief. Vanavond toch nog een testje met kruidvattest en deze gaf ook een lcht streepje.. (ik heb toch genoeg testen ) Nu kwam ik erachter (doordat ik die test met pipetje had) dat er allemaal witte vlokjes in mijn urine zitten. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt! Weet iemand of dit met de zwangerschap te maken kan hebben?
Hoi, Was jouw eerste test ook met Matcare of alleen je tweede test? Ik heb ook een paar dagen geleden getest en had ook witte vlokjes in mijn urine, ben ook wel benieuwd wat dat kan zijn. Ik heb op google gezocht en het kan duiden op 3 dingen: Zwanger! (de witte vlokjes zijn een gevolg van de werking en de groei van de baarmoeder), blaasontsteking of een schimmelinfectie! Dus zeer waarschijnlijk en hopenlijk het eerste Groetjes
Gefeliciteerd PluisjeB! De eerste test was Matcare. Die bleef vanaf het controlestreepje tot het einde rozig, daarna verscheen er een licht (heel licht) lijntje. Vanmorgen ook matcare, negatief en dus net de kruidvat licht positief.. Morgen ochtend weer een kruidvat, we zullen zien! Vorige maand (mk) gaf matcare ook negatief en 2 stuks kruidvat heel licht positief..
Hoi Fioon, Ik heb een paar dagen geleden ook met Matcare getest, dit omdat ik gelijk zwanger ben geraakt en ik niet weet hoe lang mijn cyclus is. Het controle streepje is echt donker rose en het streepje " zwanger" is heel licht rose. Dit streepje verscheen ook pas een kwartiertje later. Was dit bij jou ook? Waarschijnlijk is mijn hormoon dus nog erg laag. Volgende week dus nog maar even een testje er tegenaan. Ik voel me verder wel zwanger!
Hoi Pandabeertje, Als je even zoekt via google kun je een hoop informatie hierover vinden. Ik heb dat namelijk net ook gedaan, heel wat wijzer van geworden! Succes
Ik ben benieuwd, morgen weer testen.. Heb mijn testen in dit topic gezet: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=4110 Misschien willen jullie ook even kijken?
Hoi Fioon, Nou, ik zie dat streepje hoor. Ik heb even op mijn test gekeken (exact dezelfde), mijn streepje is ietsje donkerder, maar dat kan dan ook door de foto komen hoor! Hoeveel dagen voor je NOD was deze test?
PluisjeB Kan ik ergens jouw foto zien? Ik ben heeel benieuwd. Het beste kan ik denk ik tot vrijdag wachten.... maar morgen ochtend ga ik denk ik toch wel een test doen Ik laat het zeker weten!
Ik vind op google trouwens allen dingen over zwangerschap. Maar dat zou toch niet kunnen als ik die vlokjes al vanaf mijn ei heb?
Ik heb helaas nog geen foto van mijn test. Nu is het te donker om een goede foto te maken, want dat wordt het met lamplicht. Mijn streepje is zeg maar babyrose en dan 1 tikkeltje meer zichtbaar dan op jouw test! Nou, succes morgenochtend met je test....ik wacht in spanning af en zal voor je duimen. Ik zal proberen om morgen een foto van mijn test te maken.
Sorry vergeten in te gaan op je vraag zie ik.. De eerste test was gisteren middag, 2 dagen voor NOD, de tweede test was negatief vanmorgen En de derde test (foto 2) was dus met licht streepje, deze heb ik vanavond gedaan (1 dag voor NOD) Ben benieuwd naar jouw test. Hoop dat mijne morgen ook duidelijker is!
Ow, oke, nou grote kans dat de test van de foto van klopt hoor! Ik heb hem waarschijnlijk 5 dagen voor mijn NOD gedaan (weet niet precies of mijn cyclus 4 of 5 weken is omdat ik na mijn spiraaltje niet ongesteld ben geworden). Mocht mijn cyclus 4 weken zijn was ik dus 2 dagen over tijd....
Ik kan het heel moeilijk zien, maar volgens mij zie ik wel een streepje! Ik heb er vanmorgen ook nog een gedaan, gewoon omdat ik het maar niet kan geloven dat ik in 1x zwanger ben! Ik zal zo effe een foto daarvan maken!
Hoi Fioon, Ik heb de foto's hoor (staan in mijn fotomap). De eerste is van 2 dagen geleden (geen ochtendurine) en de tweede is van vanmorgen! (het zijn de Matcare testen)