weten iemand of dit met een zwangerschap te maken kan hebben. Ik moet pas maandag ongesteld worden maar heb nu van dat witte 'slijm' zou het??
oefff is wel een kenmerk van zwanger zijn idd ik heb er ook last van, ook had ik het in het begin dus meis ik hoop het voor je ik zal duimen gr debbie
Zou wel mooi zijn. vannacht onwijze last van mijn buik gehad, zo'n ongesteldheidsbuikpijn. En vanochtend ging ik naar de wc en had nu bruine afscheiding. heb het gevoel dat mijn borsten al zijn opgezwollen. Maar misschien hoort dit allemaal wel weer bij het ongesteld zijn?
Hej Het witte slijm en de gevoelige (gespanne) borsten, waren voor mij een teken dat er iets anders aan de hand was. En dat klopte wel Waneer is je NOD dag meis? Dat bruinige kan van de innesteling zijn btw. Succes
NOD = Niet Ongesteld Dag ..... Dus als jij maandag ongesteld moet worden ...... en er komt niets ... kan je gaan testen! Heel veel succes meis
Denk niet dat ik zwanger ben. Heb gister de hele dag bruine afscheiding gehad. En nu weer onwijze buikpijn, hoewel de afscheiding bijna niet meer heb. Mijn borsten doen zijn wel behoorlijk gespannen. En heb last van verstopping. Wat zijn die twijvels irritant zeg!
ik heb de afgelopen 2 ronden gemerkt dat ik voor mijn ongesteld nog witverlies had. een uur laten kon ik bv al ongesteld worden. de krampen begonnen bij mij de vorige ronde al 4 dagen van te voren . dus het kan best zijn dat je al krampen daar van hebt. maar het kan altijd nog he. ben benieuwd hoe het verder afloopt. lieke.
Heel raar maar het is nu gestopt, het bloeden bedoel ik. Zou het dan toch? Kan toch niet. Het rode bloed was maar een klein beetje vanmorgen en de bruine afscheiding is ook over????
Ik zou het niet weten, het is wel raar dat je nu niet meer ongi bent, misschien moet je er morgen toch maar een testje tegenaan gooien. Succes!
Misschien duurt het gewoon even voordat het doorzet.. bij mij was het bezig vanaf donderdag... Nu ben ik pas echt ongesteld. groetjes
Hai Ook ik heb last van witte slijm maar dat heb ik wel vaker als ik ongi moet worden, toch voel ik me wel anders mijn borsten doen niet echt pijn maar mijn buik borrelt!! haha Dit had ik ook toen ik zwanger was van Lorenzo. Misschien toch even afwachten dus.. Succes ermee! Liefs Paula