Woensdag eerste echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Aylin16, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Mirjamc wat fijn dat je echo goed was hoor. Is ook weer een pak van je hart he

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Mirjam en Mimi,

Gefeliciteerd met jullie echo's! Lekker hoor dat het allemaal goed verloopt.

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hier geen goed nieuws. Er was een aanleg te zien van een tweeling zwangerschap alleen was 1 vruchtzak was leeg de ander zat wel iets in maar was zeker geen 8 weken kon 6 weken zijn dus erg pril. Nu moet ik voor een extra echo bij de gynaecoloog om te kijken wat het nu is..? Of een prille zwangerschap of gewoon 2 lege vruchtzakjes...

Baal er enorm van en het kwam best hard aan. Heb nu dus nog geen zekerheid hoe of wat :(

Ben blij dat jullie echo in orde was meiden!

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O meis, niet zo'n leuk bericht nee.
    Probeer nog niet de moed op te geven he. er zijn genoeg vrouwen waarvan ze korten zwanger bleken te zijn en toch een gezond kind ter wereld hebben gebracht.

ik duim met je mee.

knuffffff

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik denk zelf toch dat het mis is. Heb namelijk 28 juli zwaar positief getest dus hoe kan ik dan nu 6 weken zwanger zijn?

Het kwam gewoon hard aan omdat ik me best had verheugd op een kloppend hartje :(

Gelukkig heb ik een hele lieve en vrolijke dochter die me wel door deze vervelende ervaring sleept mocht het echt mis zijn.

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ooh meis wat een rot nieuws!
    Weet je, ik had 5 juli positief getest en bleek ook een week korter, een eitje kan ook een hele tijd bevrucht rondzwerven voor het zich innesteld.
    HCG maak je al erg snel aan, eerder dan de innesteling.
    Ik wil je geen valse hoop geven hoor, hoop natuurlijk dat het allemaal goed is!

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bedankt voor je lieve berichtje alleen wil ik niet nog een keer teleurgesteld worden.....het kwam gewoon erg hard aan gister. Ik laat je meer weten als ik bij de gyn ben geweest. Ben zo kapot dagen lang spanning voor de echo en al helemaal op het idee ingesteld weer mamma te worden. En nu dit :cry:

8. mirjamc

mirjamc Actief lid

6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    He,wat rot voor je.Ik hoop echt voor je dat het meevalt en dat het toch goed blijkt te zitten.
    Weet je,ik voel me nu dan wel bezwaard over het feit dat het (tot nu toe) bij mij wel goed zit.
    Ik duim voor je.Wanneer moet je weer heen om te kijken?

groetjes Mirjam

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik moet straks bellen ze gaan een echo regelen bij de gynaecoloog. De echoscopiste zei dat er iets zat maar dat dit zeker geen 8 weken was. Maar zij zelf kon het niet goed zien. Toch ga ik van het ergste uit. want ik heb 28 juli positief getest. Ik ben hartstikke blij voor je meid! Je hoeft je echt niet bezwaard te voelen. Niemand kan hier iets aan doen. Het vervelende is dat je er totaal niet op ingesteld bent.

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Dat is zeker geen fijn nieuws Aylin, Sterkte! Hopelijk ben je 'gewoon' iets korter zwanger!

11. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi Aylin

Lees net je verhaal en ik heb precies hetzelfde vorige week gehad. Moest toen voor een vroege echo komen omdat ik vorig jaar een bbz en miskraam heb gehad. Volgens mijn eigen berekeningen zou ik 7 weken zijn. Tijdens de echo zag de gyn wel een mooi vruchtzakje met iets erin. maar was ook erg moeilijk te zien. Het was geen zwangerschap van 7 weken maar van 5 weken. Dus ook 2 weken korter als mijn eigen berekeningen. Het kon dus 2 dingen betekenen een vroege miskraam of een prille zwangerschap. Ook ik was stomverbaasd en was eigenlijk ook in shock. Het eerste dat ik dacht van het is mis kan gewoonweg niet ander. Nu moet ik aankomende dinsdag weer komen bij gyn en kijken of het nog zo is als eerst of dat het toch is gegroeid en dat we een mooi kloppend hartje tezien krijgen. Meis ik weet precies hoe je je voelt. Ik hoop voor jou dat jij ook de volgende echo een mooi kloppend hartje te zien krijgt. Succes meid.

Liefs sbabe

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik was ook in shock de echoscopiste zei dat ik zeker geen 8 weken zwanger was maar als het iets was zou het 6 weken zijn. Morgenochtend moet ik naar het ziekenhuis om een echo te maken bij de gynaecoloog. Ik heb vorig jaar ook een miskraam gehad bij 8 weken en ze dachten toen ook aan een bbz. Moest toen steeds bloedprikken om te kijken of het hcg gehalte daalde. Ik ben ontzettend teleurgesteld en verdrietig en ga van het ergste uit gewoon uit zelf bescherming. Was al helemaal aan het idee gewend omdat ik ook geen buik krampen of bloedverlies heb gehad. Vandaag nog 3 uur geslapen van alle emoties en omdat ik me gewoon nog zwanger voel. Zie wel hoe het loopt morgen. Ik hoop voor ons beide dat we alsnog zwanger mogen zijn.

Wat ik vervelend vind zijn de opmerkingen van andere "ach joh, je hebt toch al een dochter'als of dit kindje niet net zo gewenst was.

13. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Aylin ik wens je voor morgen ontzettend veel succes en hoop dat je goed nieuws hebt.
    Elk kindje is gewenst of het nu je 1e of 5e is. Dus dat maakt idd niks uit. Ik krijg die opmerking ook wel eens te horen hoor. Vooral omdat ik ook nog eens een jongen en een meisje heb. Nou en denk ik dan ik wil gewoon nog een 3e en die is dan idd net zo gewenst als mijn andere 2 kids.

Liefs Sbabe

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.345
    8.402
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat kan dan toch?
    28 juli is pas 3 weken geleden, dan zou je dus op 28 juli 3 weken zwanger zijn geweest!

Hoop dat het goed is meid...

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ze rekenen altijd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie en dat was 23 juni dus zou ik nu 8 weken moeten zijn...Hoop diep in mijn hart dat het nog heel pril is maar ga nergens meer van uit. Morgen heb ik de echo bij de gynaecoloog zie wel waar dit op uitloopt...

Mocht het zo zijn dat het mis is wil het z.s.m uit mijn lichaam hebben! Het is niet leuk je zwanger te voelen zonder dat er iets in je groeit!

Wel bedankt voor je opbeurende woorden.

16. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey meid, wat een naar nieuws... Ik kan me voorstellen dat je heel erg teleurgesteld bent. Maar geef inderdaad de moed nog niet op. Ik begrijp wel dat je uit pure zelfbescherming eigenlijk er al vanuit gaat dat het niet goed is, maar het tegendeel moet nog bewezen worden dus nog niet opgeven.
    Ik wens je alle sterkte van de wereld toe Aylin en hoop dat er een mooie baby in je buik zit.

Sterkte voor morgen meis, ik ga voor je duimen!

Liefs Vanilia

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Maar, dit klopt niet altijd vandaar een termijn echo.
    Het zegt ook niets als je je eisprong voelt omdat het moment van beruchting en innesteling heel anders kan zijn.
    En aangezien je al een posi test kan hebben na de bevruchting....
    Het kan, maar ik zou me wel instellen op slecht nieuws..
    Hopelijk heb je een goede echo morgen!

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Kan je dan al positief testen als het eitje nog niet is ingenesteld? Ik dacht altijd dat dit pas kon na de innesteling?

Zoals jullie zeggen ga ik ervan uit dat het mis is. Gisteravond zei mijn man dat ik huilend in slaap ben gevallen. Het kwam gewoon erg hard aan! Morgenochtend moet ik naar de gynaecoloog dan horen jullie wel van me hoe het is geweest.

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Meid die opmerkingen heb ik ook gehad. Ik kreeg zelf een mooie van een vriendin (vandaar dat ze nu nog niks weet van mijn zwangerschap)
    Ze heeft al een zoon alleen wilt het niet lukken nu. Ze zei tegen mij ach je kan tenminste nog zwanger worden. Weet wat het is zwanger worden is het probleem niet alleen het blijven zitten wel. Voelde heel rot

Vind trouwens heel mooi hoe je zegt dat je lieve dochter je erdoor heen trekt. Dat deed die van mij ook. Die van mij is precies 8 jaar ouder dan jou dochter zie ik.

Heel veel succes morgen meis. Ik hoop dat alles toch goed is en dat het gewoon een week achterlopen is. Dat kan altijd meis.

Knuffffffffff

Mimi

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Stom he dat sommige mensen zulke rot opmerkingen kunnen maken. Ik hou me vrij sterk maar soms zijn er momenten dat ik er echt doorheen zit. Ik kwam vanmorgen mijn meisje ophalen bij mijn ouders, omdat ik haar gisteravond na de echo slapend niet meer mee wou slepen de auto in. Toen ik haar in mijn armen kreeg en ze begon breed uit te lachen hield ik het niet meer en sprongen de tranen in mijn ogen. Mijn kleine meid sleept mij er zeker door heen. Zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten.

Ik ben blij voor je dat je een goede echo hebt gehad. En hoop echt dat je dochter zich mag voorbereiden op haar rol als grote zus! Ik laat je morgen weten wat de uitslag was. Reken gewoon nergens op :cry:

Deel Deze Pagina