Woensdag eerste echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Aylin16, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Meis dat deed ik gisteren ook niet meer. Verwachte weer een beeb zonder hartslag alleen had deze het wel. Ik zei nog tegen mijn mannetje waardoor de gyn even raar naar mij keek. Hij doet het mop hij doet het nog. De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn gyn zei al vanaf de innesteling, omdat ik het ook niet begreep van mijn week verschil.
    Mijn vk beaamde dit ook.
    VOnd ik zelf ook raar, maar...t is en blijft een wonder, blijkt!
    Succes meid!

3. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Aylin ben heel benieuwd hoe de echo vandaag was.

Liefs Sbabe

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieve, lieve meiden,

Vandaag voor een tweede echo gegaan bij de gynaecoloog en we weten nog niets! Weer zag ze 2 vruchtzakjes waarvan 1 leeg en de ander zat iets heel kleins in een soort rijstkorrel. Ook zag ze een stolsel naast een vruchtzakje.

Haar conclusie:
    Het is dus al mis gegaan (hier moesten we zeker rekening mee houden) of het is nog erg pril. Mocht ik bloed gaan verliezen of hevige krampen krijgen moet ik direct naar het ziekenhuis. Over 2 weken moet ik pas terug komen. Eerlijk gezegd bereid ik me al voor op een miskraam en durf niet meer te hopen :(

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Pfff, meisje toch! Dat is nog steeds geen positief nieuws! Hoop voor je dat het alsnog goed mag gaan, deze onzekerheid is ook niks!
    Heel veel sterkte gewenst!

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He bah meis. Nu weet je nog niks en moet je nog in spanning blijven zitten.

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja het is idd niet leuk. Het leek er wel op of ik nu gewoon mijn miskraam moet afwachten. Ga ook nog eens een weekje naar de Ardennen dus hoop niet dat ik daar ga bloeden. Mocht het zo zijn moest ik daar naar het ziekenhuis. Baal zo van alles. Verdriet woede alles gaat door me heen.

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He meis. Ik hoop ook voor je dat als het echt mis is dat het dan wacht tot na je vakantie.

9. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Meis nu weet je nog niks bah wat vervelend toch. Idd mocht het toch een miskraam worden (hoop het niet voor je) dan liever na de vakantie dan tijdens. Ga nog steeds megahard voor je duimen dat je de volgende keer een mooi kloppend hartje ziet. Succes meis

Liefs Sbabe

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik hoop ook voor jou een mooi kloppend hartje! Ga er zelf vanuit dat het mis is. Al zou ik 6 weken zijn moet er toch hart actie te zien zijn? Zelfs dat was er niet... :( Alleen een klein vlekje...

Deel Deze Pagina