Meis dat deed ik gisteren ook niet meer. Verwachte weer een beeb zonder hartslag alleen had deze het wel. Ik zei nog tegen mijn mannetje waardoor de gyn even raar naar mij keek. Hij doet het mop hij doet het nog. De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor
Mijn gyn zei al vanaf de innesteling, omdat ik het ook niet begreep van mijn week verschil. Mijn vk beaamde dit ook. VOnd ik zelf ook raar, maar...t is en blijft een wonder, blijkt! Succes meid!
Lieve, lieve meiden, Vandaag voor een tweede echo gegaan bij de gynaecoloog en we weten nog niets! Weer zag ze 2 vruchtzakjes waarvan 1 leeg en de ander zat iets heel kleins in een soort rijstkorrel. Ook zag ze een stolsel naast een vruchtzakje. Haar conclusie: Het is dus al mis gegaan (hier moesten we zeker rekening mee houden) of het is nog erg pril. Mocht ik bloed gaan verliezen of hevige krampen krijgen moet ik direct naar het ziekenhuis. Over 2 weken moet ik pas terug komen. Eerlijk gezegd bereid ik me al voor op een miskraam en durf niet meer te hopen
Pfff, meisje toch! Dat is nog steeds geen positief nieuws! Hoop voor je dat het alsnog goed mag gaan, deze onzekerheid is ook niks! Heel veel sterkte gewenst!
Ja het is idd niet leuk. Het leek er wel op of ik nu gewoon mijn miskraam moet afwachten. Ga ook nog eens een weekje naar de Ardennen dus hoop niet dat ik daar ga bloeden. Mocht het zo zijn moest ik daar naar het ziekenhuis. Baal zo van alles. Verdriet woede alles gaat door me heen.
Meis nu weet je nog niks bah wat vervelend toch. Idd mocht het toch een miskraam worden (hoop het niet voor je) dan liever na de vakantie dan tijdens. Ga nog steeds megahard voor je duimen dat je de volgende keer een mooi kloppend hartje ziet. Succes meis Liefs Sbabe
Ik hoop ook voor jou een mooi kloppend hartje! Ga er zelf vanuit dat het mis is. Al zou ik 6 weken zijn moet er toch hart actie te zien zijn? Zelfs dat was er niet... Alleen een klein vlekje...