woezel en pip spenenketting

Discussie in 'Meld onveilige producten en situaties' gestart door onzekereMama, 25 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekereMama

    onzekereMama Fanatiek lid

    21 feb 2014
    1.130
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    wij hebben voor ons zoontje van 1 een spenenketting van wozel en pip, gekocht bij de etos. gebruik hem niet vaak. maar vooral op de fiets. nu had mijn zoontje een paar weken terug ineens 2 delen in zijn handjes. het metalen pinnetje wat de 2 delen bij elkaar houd was los geschoten. dit moet naar mijn idee niet kunnen.. en is ook echt gevaarlijk voor de kleinste.
     
  2. VeiligheidNL

    VeiligheidNL Veiligheidsexpert

    5 mrt 2014
    542
    4
    18
    Signaleren, onderzoek naar veiligheid en het stimu
    Amsterdam
    Beste onzekereMama,

    Allereerst bedankt voor je bericht. Het is inderdaad niet de bedoeling dat de ketting afbreekt. Heb je toevallig een foto van de (gebroken) spenenketting?

    Ik ben benieuwd of er meer forumlezers zijn bij wie dit is gebeurd, zodat het product evt. onderzocht kan worden. Sowieso nuttig om het de winkel en/of fabrikant te laten weten!

    Houd je ons op de hoogte?

    Groet, Annet
    VeiligheidNL
     
  3. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bedoel je die 2 plastic delen die je op de kleding klemt? Die met een veertje en een pinnetje bij een gehouden worden? Dat is zowizo een zwakke plek ( Daarom mogen ze niet zonder toezicht gebruikt worden volgens het labeltje )
     

Deel Deze Pagina