Wondertje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door angela22, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela22

    angela22 Bekend lid

    7 apr 2016
    782
    572
    93
    Hoi mama's,

    Op 10dpo een test gedaan en deze was negatief.. Vandaag 13dpo een test gedaan en deze is wel positief!


    Na 8 rondes eindelijk zwanger! Vriendlief aldoor teleurgesteld elke maand en dan is het zo ver en is dit zijn reactie?

    Ik had vriendlief wakker gemaakt hij had nachtdienst gehad.. rond 1730 wakker gemaakt.. met het nieuws goedemiddag papa, zegt alleen gefeliciteerd.. we gaan samen naar beneden en laat hem de test zien, zegt ja daar heb ik toch geen verstand van... wij naar beneden zegt er niets over, pakt zn telefoon gaat op instagram en Snaochat.. Oké dacht ik.. we gaan op de bank zitten en heeft hij het over huizen verkopen etc.. nog geen woord over dat ik zwanger ben... Dus ik zeg ik vind dit echt niet leuk, ik heb een kado voor je gekocht je kijkt er niet naar om, je zegt niets erover dat ik zwanger ben wat je zelf zo zo zooo graag wou...Ja zegt hij ik moet even wakker worden, euh maar dan kan je wel leuk op je telefoon en het over huizen verkopen hebben? Toen ben ik de auto ingestapt en riep ie me achterna als je toch gaat had me dan laten slapen...

    Kunnen er mama's een beetje mee blij voor mij wezen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    O nee. Dat is niet de reactie die je wil van je mannetje als je zulk mooi nieuws hebt.
    Bij mannen moet het even in zinken. Het nieuws moet even landen. Ik weet zeker dat als hij al die maanden er zo mee bezig is geweest samen met jou dat de blijdschap echt nog komt. Eigenlijk voelen wij vrouwen ons al moeder als we besluiten om voor een kindje te gaan. Mannen worden pas echt vader als ze de kleine spruit in handen hebben. Zien wat voor moois ze gemaakt hebben en dan het moeten beschermen voor de rest van de wereld.

    Lieve Angela, van harte gefeliciteerd met het wondertje dat jullie heeft uitgekozen als papa en mama. Geef hem even tijd en dan kan het grote voorbereiden gaan beginnen :p
     
    angela22 vindt dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gefeliciteerd meis, ik denk dat je vriend nog erg moet wennen aan t idee :)
     
    angela22 vindt dit leuk.
  4. AniS

    AniS Actief lid

    26 sep 2018
    480
    345
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd meid!!

    Ik zou me niks aantrekken van zijn reactie. Ik denk dat je vriend het nog niet goed door heeft. Geef het wat tijd.
     
    angela22 vindt dit leuk.
  5. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Gefeliciteerd! Hij moet het laten bezinken echt waar :) geef hem maar even komt goed!
     
    angela22 vindt dit leuk.
  6. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ach mannen. Leuk is t niet, maar ondanks dar ze het graag willen zijn ze op zo'n moment ook doet van angstig. En het besef komt vaak pas later. Komt wel goed
     
  7. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Gefeliciteerd. Ik zie net ook je topic van gister . Heb je vandaag nog getest?
    En hoe hoog was je hcg gister bij de huisarts?
     
  8. Fijnedag

    Fijnedag Bekend lid

    5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw


    Maar dat wist hij toch al , want gisteren had je bloed laten prikken en was je zwanger volgens de dokter.

    Gefeliciteerd geniet van je zwangerschap
     
  9. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Gefeliciteerd! En mannen zijn nou eenmaal traag van begrip hahaha
     
  10. Jaroly

    Jaroly Actief lid

    30 apr 2017
    225
    100
    43
    Deze topic is al van dinsdag zie ik.
    Ik snap er ook niet zo heel veel meer van haha

    Gefeliciteerd in ieder geval Angela!
     
  11. Mery88am88

    9 sep 2018
    82
    29
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd. Mannen hebben gewoon wat tijd nodig. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een week niks over de zwangerschap mogen zeggen.:roflmao: Meneer was compleet van de kaart. Hij had verwacht dat het wel even zou duren voordat ik zwanger zou zijn. Het was namelijk na 1x raak. Maar na die week was hij heel blij een meegaand en super lief. Het moest gewoon even landen. :roflmao:
     
  12. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    409... en een negatieve predictor... iets gaat er niet goed denk.. of vals negatieve testen of een verkeerde bloeduitslag.
     
  13. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    #13 Simmy, 15 nov 2018
    Laatst bewerkt: 15 nov 2018
    Nee dat kan niet idd...voor 409 streepjes veel te licht. Ben benieuwd voor ts hoe dit verder gaat...
    Dubieus verhaal...
     

Deel Deze Pagina