Hey Meiden, Ik ga deze ronde aan de slag met Wondfu ovulatietesten. Nu heb ik ze via MP besteld. Maar nu zit er geen beschrijving bij. Iemand enig idee hoelang ik ze in de urine moet houden (voordat ik hem verzuip) Ohw jah, en kan iemand mij ook misschien vertellen wat het beste tijdstip is om te testen? Liefsss MissNanda
Je moet urine opvangen in een schoon bakje en de stick daar 3 seconden in houden. Aldus de advertentie op MP Marktplaats.nl > OVULATIETESTEN (WONDFO)--snel bij u thuis bezorgd!! - Diversen - Zorg | Verpleegmiddelen en Hulpmiddelen En over het algemeen kunnen ovulatietesten op elk moment van de dag gedaan worden, alleen liefst niet met ochtendurine.
hey thnx. heb heel google doorgezocht behalve de advertentie dan gaan we over 2 daagjes maar is beginnen met testen en hopelijk komt er wat goeds uit voort.
Volgends mij hebben we dezelfde ik heb ze van babyboomshop..! Maar ik vind ze op zich wel goed...alleen niet super duidelijk!
ohw ok. nou jah, kijk het wel even aan en anders de volgende ronde gewoon weer met sensitest. maar hopelijk komt het niet zover.
Op MP zijn ze alleen wel een stuk goedkoper.. @ missnanda: ben benieuwd of je ze prettig vindt, was zelf ook van plan om deze misschien aan te schaffen via MP. Gebruik nu zelf ook af en toe een ovutest van sensitest, maar die vind ik juist weer niet zo prettig werken
ja die zijn inderdaad een stuk goedkoper. heb nu 25 stuks voor 13.50 euro, en dit is inclusief verzendkosten.