Wondfo zwangerschapstest betrouwbaar?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door oktober91, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Vanmorgen was mijn temperatuur ineens 37.5 en ergens verwachtte ik één deze dagen mijn menstruatie, ik was al dagen zo snel uit mijn doen, heel snel boos, en ik had al een paar dagen zo'n kramperig gevoel in m'n onderbuik dus verwacht(te) elk moment ongesteld te worden eigenlijk maar die temp. van vanmorgen pastte daar niet bij.. Dus ik dacht doe 's gek en test een keer, maar het is toch niet zo.. Dus ik pakte een wondfo zwangerschapstest, ik dacht laat ik de kruitvat maar liggen tot ik zeker weet een keer dat ik zwanger ben. Ik ben niet bekend met de wondfo maar kreeg ze een keer bij ovu testen volgens mij. Maar zie hieronder het resultaat... Ik ben verbluft, ik geloof het niet.. Zou het nu echt na 19 maanden??? En ik heb volgende week donderdag een afspraak bij de gyn. omdat mijn cyclus weer raar doet en ik dus clomid zou krijgen. Ik zit nu ook al op dag 42 in mijn cyclus maar ik vermoed gezien mijn temp. en wat ik voelde ong. 2 wk. geleden mijn eisprong gehad te hebben. Klopt deze test bij ong. 4weken zwangerschap? Is het echt zo? Ik dacht als ik eenmaal een positieve test heb spring ik een gat in de lucht maar ik voel me nog helemaal niet zo, ben vooral onzeker en bang dat het niet waar is of niet goed gaat..
    Sorry voor het onsamenhangende verhaal;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Jij bent zwanger hoor :D. De wondfo zijn namelijk hetzelfde als de KV.
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.
  3. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Ps. in plaats van 4 druppels heb ik er 5 gedaan (een tic geloof ik wil altijd iets meer:p) na 3 min. een licht streepje waarop ik niet kon zien of die grijs of roze was na 5 min. (max. afleestijd) een lichtroze streep en na ong. een kwartier dit. Alleen was het vanmorgen rond 7.30 en de foto net gemaakt dus hij is al iets ingedroogd
     
  4. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Zou het echt? Oh en dat wilde ik ook nog zeggen, de andere 2 keer dat ik zwanger was (1x goed gegaan, 1x miskraam) was ik hartstikke beroerd, echt ziek, rond de 4 weken. En nu voel ik eigenlijk niks. Behalve krampen maar die doen vermoeden dat ik zo ongesteld word. En misselijk van de spanning denk ik;)
     
  5. Kayl

    Kayl Actief lid

    23 nov 2015
    150
    20
    18
    Duidelijk zwanger!! Na mijn idee wel al iets langer.. vind dit een duidelijke streep
    Gefeliciteerd
     
  6. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Duidelijk positief hoor! Spring maar een gat in de lucht! Idd zelfde test als kruidvat...
    Je kan al prima een clearblue met wekenindicator doen, mocht je het in tekst zekerder vinden.
    Gefeliciteerd!
     
  7. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Deze is positief hoor! Gefeliciteerd!
     
  8. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Bedankt allemaal! Ik kan het niet geloven dat dit over mezelf gaat.. Maar zijn die krampen normaal dan alsof je ongesteld wordt? Ik heb er vaak over gelezen maar de andere 2 keer had ik dat niet volgens mij..
     
    chantalvl vindt dit leuk.
  9. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Die symptomen lijken zo erg op elkaar! Ik snap je onzekerheid! Aan die testen te zien ben jij gewoon zwanger! Gefeliciteerd!:thumup:
     
  10. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Gefeliciteerd! Mooie test hoor!
    Die menstruatie pijn kan erbij horen! Ik hoop op een plakkertje!
     
  11. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd. Toen ik zwanger was voelde ik me hetzelfde als jij nu doet! wat krampen en het gevoel dat ik ongesteld moet worden!
     
  12. Esmy

    Esmy Bekend lid

    27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Dat lijkt mij duidelijk :D.
    Geliciteerd! Mooie test.
     
  13. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Gefeliciteerd! Wat geweldig voor je na Zo'n lange tijd :rolleyes:
     
  14. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Ja had ik ook. Super onzeker werd ik er van. Maar helemaal normaal, komt omdat je baarmoeder zich aan het voorbereiden is om je kindje in te laten groeien.

    Super leuk!! Van harte gefeliciteerd!!
     
  15. Annewiep

    Annewiep Actief lid

    14 jun 2016
    159
    6
    18
    Gefeliciteerd, je bent heel erg zwanger!
     
  16. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
  17. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Ik ben heel onzeker, zie onderstaande foto.. Kon het niet laten vanmorgen weer te testen alleen dit is een andere test ik ken het merk niet maar heel licht streepje die pas na afleestijd zichtbaar werd. Ik ben bang dat het niet goed gaat i.c.m. die krampen, vanmorgen echt wel heel erg aanwezig.. Oh het zal toch niet weer mis gaan.. Ik weet dat je eigenlijk altijd met dezelfde testen moet testen ga morgen met kruitvat weer testen.. SAM_3690.JPG
     
  18. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    In het echt wel iets duidelijker als op de foto.. Bedankt voor jullie felicitaties ieder geval maar ik ben bang dat dit geen goede zwangerschap is..
     
  19. Mhov

    Mhov Bekend lid

    1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!
     
  20. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.639
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik had ook best flinke krampen.
    Dus gefeliciteerd!
    Vind beide testen er best goed uit zien hoor. ;)
     

Deel Deze Pagina