Ik hoorde iemand in de bus hier over vertellen. Op de website lees ik er echter niks over. Weet iemand hier meer over? Leuk om te doen met dochter van 11? Ook in Utrecht? kosten? Heel benieuwd! Klinkt als een geweldig uitje in potentie
Gewoon een reclame praatje van TS. Nu weet heel het forum het en gaan mensen er naar op zoek. Slim reclame maken
Ze vraagt ook of het leuk is met haar dochter te doen toch? En de kosten van de bedeltjes etc kan je volgens mij niet op de website terugvinden. Maar mssn ben ik naïef. Ts, ik heb het in mei met dochter van 13 gedaan. Ik vond het nogal prijzig maar ze vond het fantastisch dus ach kind blij, mama blij. Uiteindelijk kostte haar ketting met 5 bedeltjes €55 en mijn setje oorbellen €50 en dan hadden we niks bijzonders maar ach he het gaat om de ervaring
Ja hoor, alle prijzen zijn gewoon op de site te vinden. Natuurlijk is haar vraag of het leuk zou zijn voor haar dochter prima. Maar zij laat graag ons alles uitzoeken en lijkt zelf Google nog niet ontdekt te hebben. Het is namelijk niet haar eerste vraag die hier gesteld wordt ipv aan Google.
Yup en iedere keer dat er voorgesteld wordt om eerst Google te gebruiken wordt er niet op gereageerd… Dan worden logischerwijs de reacties ook steeds minder serieus.
Naar aanleiding van jouw bericht gaan kijken. Onderwerpen inderdaad steeds waarin een vraag gesteld wordt over iets te kopen, iets te eten, iets te doen....
En dan vervolgens zelf niet meer reageren… Vind ik niet zo netjes. En dat gebeurt vaker hoor dat iemand een topic start met een vraag en dan antwoorden krijgt en niet meer reageert. Is dus niet alleen bij deze TS. Heb laatst bv iemand een heel uitgebreid antwoord gegeven ivm vraag evt verhuizen België, echt de tijd ervoor genomen. Geen enkele reactie van die persoon gehad, zelfs geen like…. Wel reageerde ze op iemand anders. Waren maar twee reacties in haar topic dus wel zo overzichtelijk.
Overzichtelijk wellicht maar wel jammer, zeker als je er zoveel tijd insteekt om uitgebreid te antwoorden. Al was het maar een like
Dank je wel! Ik zie op de site inderdaad niet terug wat de eventuele kosten zijn.. dus fijn dat je dit laat weten. Heb ik iig een beetje een indicatie. Kennelijk ook niet op alle MJ locaties zie ik.. wel een duur grapje maar als het leuk en de moeite waard is..