Ik kan het nergens vinden. Ik heb gegoogeld, maar helaas, Ik zoek de betekenis van de naam : Carice Iemand die dit toevallig weet?
Ik heb voor je gegoogeld, maar er zijn geen resultaten van, er stond misschien is de naam verkeerd geschreven.
bedankt dat je de moeite neemt, Ik weet van de actrice Carice van Houten. Misschien dat het een verbastering is van : Carys Ik ga weer verder zoeken,
Zou hier van af kunnen stammen: CHARIS Gender: Feminine Usage: Ancient Greek, English Other Scripts: ? (Ancient Greek) Pronounced: KAR-is, KAY-ris [key] Derived from Greek ? (charis) meaning "grace, kindness". http://www.behindthename.com
Ja dat kan ook heel goed kloppen. Ik weet dat Carys liefhebben betekend. Dat heb ik later nog gegoogeld. Zo ben ik toch een heel eind gekomen, bedankt,
Grappig! Die naam heb ik vandeweek ook opgezocht! Bij mij in het toch best wel uitgebreide namenboek stond de naam niet! Clarice stond er weer wel in. Mooie naam! Gr. Cellie.
Ja dat vind ik dus ook. Maar mijn vriend twijfelt. Nou heb ik hem gevraagd om de naam in zijn hoofd te laten rondgaan. Even een paar keer zeggen etc... Ik hoop dat hij de naam nog leuk gaat vinden, Anders moeten we weer verder zoeken. Leuk dat je het ook een leuke naam vind, het is even iets heel anders.