Even een vraagje... Lees hier en daar wat dat de geboortekaartjes van geboortepost slecht van kwaliteit zouden zijn? Hebben jullie allemaal die slechte ervaringen? Hetgeen mij aanspreekt is dat er een minimale afname is van maar 4 kaartjes en helemaal niet duur is. Ik wil namelijk maar plm 25/30 kaartjes en heb een klein beetje haast, ben over een klein maandje al uitgerekend Ben benieuwd naar jullie ervaringen, alvast bedankt! En mocht iemand tips hebben van een andere site waar je weinig kaartjes een beetje betaalbaar kan laten maken! Altijd welkom!
kijk eens op fotofabriek! balen dat je geen proefdruk kan maken, maar ze zijn heel goed en mooi! 12 euro voor 9 kaartjes, en je krijgt de 2e set er gratis bij, dus 12 euro voor 18! super he! en geloof ik nu nog een actie dat je 5 euro korting krijgt.. geboortepost heb ik in 2007 besteld, (en toen heel tevreden over) nu ben ik daar weg omdat ze hele rare dingen doen met je afbeelding en kleuren.. succes met de laatste loodjes en met je kaartjes!
Bedankt voor je reactie! De fotofabriek ziet er ook heel goed uit! Super! Inderdaad jammer van de proefdruk, weet niet of ik dat aandurf maar de prijzen zijn er dan ook wel naar, echt superscherp! Ken jij iemand die ze via de fotofabriek heeft laten maken?
Hmmm vind het zo moeilijk, ik geloof dat de meeste a.s. moeders het 1 van de leukste dingen vinden om een kaartje uit te zoeken/te maken maar hoor daar helaas niet bij pfff Maar wat ik me afvroeg heb je toen eigen foto's gebruikt of hun eigen achtergrondjes/plaatjes? Ik heb begrepen dat dat ook verschil maakt?
Gelukkig zijn er ook nog wel goede ervaringen. Ik heb m namelijk af met enkel achtergronden van geboortepost zelf. En toen las ik alle slechte ervaringen. Denk dan dat ik de gok maar ga wagen en een proefdrukje bestel.
Ik heb zelf ten einde raad, omdat het nergens anders nr mn zin lukte, maar een setje aangevraagd van mijn zelfontworpen kaartje..Zit nu dus met 18 kaartjes thuis met een naam en geboortedatum die vast niet gaan kloppen Maar was blij verrast door de kwaliteit, ze zijn echt super mooi! (is ook zelf ontworpen in photoshop) Wat geboortepost betreft, ik heb daar in 2007 eigen afbeeldingen en tekst gebruikt (allemaal gemaakt in photoshop met zeer hoge resolutie) nr volle tevredenheid..nu maakt ie de kleuren dus heeeeel erg raar. Heb ook wel elders gelezen dat het met hun eigen afbeeldingen wel mee schijnt te vallen..
Ik heb een achtergrondje van hun gebruikt, en een foto van mezelf. Het rare was dat mijn foto gewoon mooi is uitgekomen, maar hun eigen achtergrondje had een soort groene waas, echt heel lelijk. Ik heb een klacht ingediend, kreeg een nieuwe proefdruk, maar weer hetzelfde verhaal. Bij mij was het wel in 2008, niet in 2007. Volgens hen ligt het eraan dat ze van drukker zijn veranderd. Nou gauw terug naar die oude zou ik zeggen.
ik heb wel goede ervaringen met geboortepost. Dit van ontvangen kaartjes als van het kaartje voor Fay. Nu wilde ik een simpel kaartje met niet al te veel tierelantijntjes en heb zelf wel het kaartje in elkaar gefrutseld hiihihihihi.
Ik heb hele goede ervaringen met geboortepost.nl. Ik heb zelf de kaartjes ontworpen en een proefdruk hiervan aangevraagd. De kaartjes zijn van prima kwaliteit. En helemaal niet duur. Prima dus!
Dank je wel voor al jullie reacties! Ben blij dat het gelukkig niet zo dramatisch is als het even leek. Ik ga een proefdrukje aanvragen!
Ik heb hele goede ervaringen met geboortepost.nl! Niets te klagen gehad, zagen er perfect uit, precies zoals wij ze zelf gemaakt/aangelevert hadden.
Vond het ook prima hoor! En de proefdrukken waren hier de eerste twee keer ook niet super, maar toen ik de site het op mijn werk keek waren de kleuren ook heel anders, lag aan de laptop. Daarna kleuren aangepast en mooie proefdrukken gehad. Heb ons kaartje daar ook gemaakt en veel leuke reacties gehad nog!
Hier hetzelfde... Kaartje was een combinatie van hun voorbeelden en een foto en het zag er prima uit, was er heel tevreden over. Veel leuke reacties op gehad.
Hier ook goede ervaring ermee. We hebben een kaartje gemaakt van meerdere persoonlijk gemaakte tekeningen en het zag er echt schitterend uit!
Wij zijn erg tevreden met de kaartjes (2007) We hebben de afbeeldingen van hun site gebruikt en we hebben onwijze leuke reacties gehad. De levering was ook super!