Yeah........ Het hartje klopt

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door BabyDreams, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyDreams

    22 mei 2006
    46
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Vorig jaar was ik (waren we) in blijde verwachting. Toen ik 12 weken was, moest ik voor mijn 1e echo. Spannend was dat en verwachte veel te zien. Bleek het vruchtje ongeveer 3 a 4 wk te zijn!!!!!!!!! Dat was dus een vette domper, hadden we totaal niet verwacht. Gyneacoloog was ook heel zakelijk, was egnie een leuke vent :evil: . In sept een curettage gehad.......

    Omdat ik nu weer zwanger ben en met 7 wk een echo moest doen, zaten de zenuwen er goed in......Wat nou als............anyway.....daar lag ik weer (wel bij andere gyneacoloog)
    "Ik zal even een rondleiding geven" zegt ie. En ik maar naar het scherm kijken. Ja, de baarmoeder..... MAARRR.............ik zie er nix inzitten, dacht ik bij mezelf. "Daar is het vruchtje", zegt ie. "En het hartje klopt" WAAAAAAAAR dan..... ik zag het niet. OW :oops: DAAR......... pfieuw... en inderdaad, daar zat het vruchtje en daar klopt het hartje. "Een mooi intacte zwangerschap" aldus de gyneacoloog.

    :D Wat zijn we blij!!!! :D Zo blij........... en wat een verschil het kan zijn qua gyneacoloog, deze was zo behulpzaam, alles uitleggen etc.......Zo anders...
    19 juli voor 2e echo.................oke, zit nu goed, maar BLIJFT spannend...
     
  2. Niet meer actief

    oh wat goed nieuws!! gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed blijft gaan!! maar daar gaan we wel vanuit ;)
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Fijn dat alles er zo goed uitzag zeg!!!

    Dat kan echt zo verschillen per gynaecoloog.

    Maar dit is goed nieuws, geniet er lekker van en veel plezier tijdens de tweede echo!
     
  4. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wat heerlijk, gefeliciteerd!
     

Deel Deze Pagina