Na een lange week wachten of dat ze het goedkeuren dat ik alleen een contract laat zien, is dit goedgekeurd. Heb alleen niet gezegt dat deze pas 10 mei ingaat, want we krijgen pas 15 juni de sleutel, en het lijkt mij dat het er om gaat dat je werkt op t moment van sleuteloverhandiging. Het is wel een payrollcontract, maar mijn werkgever doet er ook een intentieverklaring bij Dus hoop dat ze hier mee akkoord gaan. Pfff ben zo blij hea, eindelijk weg uit deze rotflat, Eindelijk geen trappen meer lopen met de kleine ( 4 hoog zonder lift ) en lekker in de tuin bbqe en badje voor de kleine opzetten. De huur is wel 2 keer zo hoog als hier. 700 euro pm het is ook een vrije sector woning van de woningstichting. Dus we moesten ook met zijn 2en een bepaald bedrag verdienen om dit huis te krijgen
Gefeliciteerd, hopenlijk gaat het echt helemaal jullie eigen heerlijke plekje worden !!! Vorig jaar zat ik in de zelfde situatie. Gelukkig vonden we nog voor de bevalling een andere woning. Een eengezinswoning met voor en achter tuin, eigen slaapkamers voor iedereen, en leuke speelmogelijkheden in de buurt voor onze kids. Helaas is de huur inderdaad flink hoger... maar als jullie het net zo naar jullie zin gaan krijgen als wij inmiddels hebben is dat het dubbel en dwars waard!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Eindelijk! Gefeliciteerd!! Super gaaf zeg, nu wij nog! Word zwaar hé die trappen.. baahh.
Gefeliciteerd, fijn zeg! Weet precies hoe je je voelt! Wij woonden in een studiootje op 3hoog zonder lift totdat ons zoontje een half jaar was. We hadden niet eens een slaapkamer, maar lagen met zijn 3en in de woonkamer... Niet echt praktisch dus. dan ben je echt blij als je eindelijk weg kunt he! veel succes met de woning.
Bedankt iedereen!! Het is dinsdag een groepsbezichtiging maar ken me ni schele hoe t eruit ziet verder, ik heb een huis hahahah. Leonie: Das wel lastig dat jullie een koopappartement hebben.. word echt heel erg zwaar! vooral met maxicosi en al!!! Al kijkers gehad?