Yes! Hoop zo dat het nu goed gaat!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Apie1, 25 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Twee maanden geleden een miskraam, na twee jaar wachten op een zwangerschap. En vanmiddag weer positief getest! Ik ben blij! En bang! Iemand met tips om de tijd door te komen? Ik hoop zoooooo dat het goed gaat!
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd!
    Ga heel hard duimen dat deze zwangerschap goed mag blijven gaan. ♥

    Agenda volplannen met leuke dingen kan ik je alleen als tip meegeven.
     
    Apie1 vindt dit leuk.
  3. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.530
    3.756
    113
    Overijssel
    Geen tips, maar gefeliciteerd!
     
    Apie1 vindt dit leuk.
  4. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.404
    362
    83
    Zuid-Holland
    Spannend! Ik duim voor je!
     
    Apie1 vindt dit leuk.
  5. miloena

    miloena Fanatiek lid

    19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Wat spannend hè! Hier in het zelfde schuitje na 3 jaar eindelijk zwanger van de 2e. Hopelijk een plakbeebje.
    Ik voel met je mee!!
     
  6. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Ja heel spannend! Gefeliciteerd! Welke klachtjes heb jij? En heb je in de mmm gezeten? Ik gebruik nu voor t eerst utrogestan. Dus kan niet op mijn klachten af gaan. Komt waarschijnlijk gewoon van de progesteron die ik twee keer per dag neem. A.s. vrijdag ben ik minimaal 2 dagen overtijd en wil ik een digitale test doen. Hoop zo dat er dan 2-3 weken op staat! :)
     
  7. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    gefeliciteerd!!! helaas geen echte tips, maar probeer er niet teveel aan te denken :cool: leuke andere ding doen. Zal super moeilijk zijn weet er alles van. Veel sterkte komende weken met wachten. Wat mij hielp was zo lang mogelijk wachten met de eerste echo en daarna elke 1,5 week een echo voor me eigen gemoedrust. Weet niet of jij vaker mag gezien je verleden ik wel namelijk.
     
  8. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Ik denk bij de verloskundige wel. Dat zijn zulke schatten. In het ziekenhuis krijg ik de eerste echo met ruim zeven weken. Als alles er dan goed uitziet mag ik vast naar de vk. Ben wel een beetje bang voor een bbz. Bij de miskraam werd daar even aan gedacht. Erg stressvol allemaal. En geen duidelijkheid erover.
    Jij hebt ook al veel meegemaakt zeg! Gelukkig nu het allerspannenste deel achter de rug. Lukt het nu om te genieten?
     
  9. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ik loop bij de gyn en gelukkige een heel lief jong broekie die zegt als je het niet vertrouwd bel je maar we zitten er toch de heledag.
    Het begint nu wel meer te komen, maar is er nog niet zo als toen ik de eerste keer zwanger was. Nu nog twee weken spanning voor de nipt uitslag en dan kan het denk echt gaan beginnen het genieten.
     
  10. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    O dat is wel fijn zeg! En nu nog twee weken in de zenuwen. Snap ik. Ik hoop op mooie cijfers voor je en een verder ontspannen zwangerschap. Nog even en je gaat je kindje voelen ♡
     
  11. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Eerst natuurlijk gefeliciteerd!!
    En de spanning is zo herkenbaar.
    Ik was de eerste weken echt een wrak.
    Ik probeerde afleiding te zoeken en kreeg advies om mindfulness te gaan doen. Je kunt op je telefoon een app downloaden zodat je even een rust momentje kunt pakken.
    En ik slik iets verhoogde foliumzuur 5mg en breng 2x pd progesteron tabletten in vaginaal.
    Laatste keer met ons zoontje ook gedaan en dat is nu een gezonde jongen van 1,5 jaar oud:)
     
  12. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Dankje voor de tips. En wat verdrietig van je dochter! En wat fijn, een gezonde zoon! Ik gebruik ook utrogestan. De gyn zat vol twijfels, maar t mocht toch. Heb zelfs gisteren meegekregen tm acht weken! Dat geeft al rust. Dan hoef ik niet steeds te stressen als ik naar de toilet ga.
     
    Mimus vindt dit leuk.
  13. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    En kijk eens: 20181128_062624.jpg
     
    Kimberley92, Jolicoeur en Mimus vinden dit leuk.
  14. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    En gefeliciteerd! Zie nu pas dat je ook weer zwanger bent haha! :D
     
    Mimus vindt dit leuk.
  15. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Haha dankjewel!

    Ooh fijn dat het mocht! Hier ook een gyn gehad die ons vertelde dat dit wss niet werkt maar baad het niet dan schaad het ook niet dus vandaar dat hij het goed vond, en nu bij deze zwangerschap vond hij het ook gelijk weer goed!:)
    Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!!
    Wanneer mag je voor echo?
     
  16. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Wat fijn zeg van je gyn! En misschien helpt het inderdaad niet lichamelijk, maar dan toch psychisch hihi! :roflmao:
    Ik mag 19 december pas, maar ga denk ik een weekje eerder proberen bij mijn verloskundige van vorige keer. In het zh komt het door personeeltekort en ik wil graag de bevestiging dat het hartje klopt en dat de minibaby op de goede plek is ingenesteld. Ik weet vrij zeker dat de verloskundige het prima vindt als ik langskom.
     
  17. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    De bovenste is van dag 12 en de onderste van dag 14 (vandaag). Mooie oploop toch? 20181128_085557.jpg
     
    Koektrommel, Mimus, mommyof1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Absoluut! ❤️
     
    Apie1 vindt dit leuk.
  19. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Haha ja precies dat inderdaad!
    En zou idd wel even fijn zijn als je iets eerder al mag spieken om te kijken of alles goed gaat:)
    Enne de testen lopen idd mooi op!
     
    Apie1 vindt dit leuk.
  20. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    20181130_073727.jpg
    Jahoeoeoe! Het gaat nog steeds goed. Zo ver ben ik in 5 jaar niet meer geweest. Ik begin hoop te krijgen ♡
     
    Koektrommel, Typicalme, Mom86 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina