yoghurt als vagina afscheiding.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Neona, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neona

    Neona Lid

    6 jan 2009
    91
    0
    0
    mama zijn van me dochter geboren op 13-01-2009
    almelo
    Afscheiding als omschreven karnemelk ,yoghurt ,plakerig ,wit van kleur.

    voor wie is dit erkenbaar
     
  2. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ik heb dit meestal na mijn ei...
     
  3. manda

    manda Bekend lid

    17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    hahah.. ik snap helemaal wat je bedoeld. Ik heb precies het zelfde. Gisteren last van steken in mijn buik en lies en vandaag dikke witte afscheiding. Heb echt geen idee wat het is. Misschien, althans dat hoop ik, een eisprong.
     
  4. Neona

    Neona Lid

    6 jan 2009
    91
    0
    0
    mama zijn van me dochter geboren op 13-01-2009
    almelo
    Jah dat kan best wel zo zijn dat ik mijn eiSprong heb gehad en dat verklaardt dan deze vaginale afscheiding.
    Volgens mij is dit ook de eerste x dat ik hetzelf opmerk.
    Omdat het echt heel veel is ,zit zelfs aan in mijn vagina de zeikanten van de wanden (bloos)tis best wel dik vandaar het er niet zomaar uit druppelt:(
     
  5. Juffertje83

    Juffertje83 Bekend lid

    20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag voor het eerst een melkachtige afscheiding. Het was echt veel en liep er zo ongeveer uit!! Afgelopen weekend heb ik 1 draad slijm gehad en dat was net eiwit. Dus het kan kloppen dat m'n ei geweest is en dat het nu dus vloeibaarder is geworden....
    Het liep er bijna uit als water... echt nog nooit gehad!!

    Dus misschien is het inderdaad ook zo dat je ei geweest is?
     
  6. fafa

    fafa Niet meer actief

    ondoorzichtig witte afscheiding (dus niet zoals eiwit) is over het algemeen geen teken van een eisprong. Juist voor en na je vruchtbare periode is je afscheiding ondoorzichtig.

    Als het nou echt heel veel is, en het wordt een beetje 'brokkelig', zou ik er even mee naar de huisarts gaan, dan zou het candida kunnen zijn. (een schimmelinfectie)
     
  7. Neona

    Neona Lid

    6 jan 2009
    91
    0
    0
    mama zijn van me dochter geboren op 13-01-2009
    almelo
    maar als het niet stinkt ..en nergens na ruik en je hebt geen jeuk.
    Zal het dan alsnog een schimmelinfeckt ofsow kunnen zijn ??
     
  8. Danjay

    Danjay Fanatiek lid

    3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik heb dit altijd na mijn eisprong.
     
  9. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ik heb het op het moment ook, en mijn EI was als het goed is een dag of 5 geleden (maandag avond)

    En sinds gisteren heb ik erg veel witte afscheiding, zo veel dat ik een paar keer per dag mijn onderbroek verwissel.:(

    Bij mij is het ook echt geen schimmelinfectie, dat heb ik een paar maanden geleden gehad.8)

    Ben op het moment een beetje aan het googlen, en het schijnt normaal te zijn na je EI.
    Zoals al gezegd, rond je EI is het net als eiwit, doorzichtig en rekbaar, en na je EI, onder invloed van progesteron word het dan weer wit en dikker.

    Of het een teken is van een zwangerschap is me nog niet helemaal duidelijk, sommige zeggen van wel, want het zou met het klaar maken van de baarmoeder voor een zwangerschap en de innesteling te maken kunnen hebben, anderen zeggen weer, dat het voor hun een teken was dat ze ongi gingen worden.

    Geen idee dus, en ik google de komende dagen wanneer ik weer wat tijd heb zeker nog een beetje verder...

    Maar als iemand mijn verhaal kan bevestigen of corrigeren zou natuurlijk wel fijn zijn, want ik ben ook behoorlijk onzeker...:)

    LIEFS en fijn weekend...
     

Deel Deze Pagina