Yoghurt was niet meer goed, nu overgeven! :(

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Babychica, 19 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babychica

    Babychica Lid

    18 mrt 2008
    42
    0
    6
    Hoi Dames,

    Vanmorgen heb ik in alle haast muesli met Yoghurt gegeten. Voor mij zag de yoghurt er normaal uit en smaakte ook niet vreemd. Maar ben wel de hele ochtend al aan het overgeven. Ben nu 17 weken zwanger. Kan dit erg kwaad? Maak me toch wel beetje zorgen!
     
  2. Alita

    Alita Niet meer actief

    Mischien is dit wel helemaal niet van de yoghurt?
     
  3. ElleNY

    ElleNY Fanatiek lid

    26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hoi,

    Wat vervelend. Je zult je wel goed beroerd voelen. Maar gelukkig kan het geen kwaad hoor. Het overgeven moet natuurlijk wel stoppen en genoeg blijven drinken (kleine slokjes thee of lauw water, anders gooi je het er zo weer uit ;) ). Je kindje kan dit prima hebben hoor. Moet je nu de rest van de dag nog overgeven, bel dan even je huisarts.
    Het kan de yoghurt geweest zijn maar ook iets heel anders. Ik kon opeens niet meer tegen koriander... duurde even voordat ik daar achter was :D

    Veel beterschap en proberen geen zorgen te maken!

    Elle
     
  4. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Eet zelf yoghurt nog gewoon op als het 3-4 dagen over de datum is hoor, kan best. Als het echt niet meer goed is, ziet het eruit als huttenkase zeg maar en voordat je dat over je muesli gooit...

    Zelfs van melk die bedorven is, krijg je niet echt iets, hoogstens ga je een keer over je nek omdat het nogal ranzig is... Zal met yoghurt ook wel zo zijn denk ik.

    Ben je trouwens voor of nadat je wist dat de yoghurt niet meer goed was gaan overgeven? Als het nadat je het wist pas kwam, zou het ook misschien ook wel 'psychologisch' kunnen zijn?
     
  5. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Als je hebt overgegeven dan is het meeste van de yoghurt ook wel verdwenen uit je maag.. Dus voordat het uberhaupt je lichaam inkomt..
    Let wel op dat je blijft drinken, en probeer misschien een beschuitje ofzo te eten?
     
  6. Marijn

    Marijn Fanatiek lid

    22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Yoghurt kan niet zo snel bederven hoor, het is al een zuur product en voor het echt helemaal bedorven is moet het heel lang staan. Het kan hoogstens nog wat zuurder worden, maar dat is niet slecht voor je, denk toch dat het iets anders moet zijn geweest. Hoop dat je je snel weer beter voelt,
    Liefs,
    Marijn
     
  7. Puck70

    Puck70 Bekend lid

    6 jan 2008
    759
    0
    0
    Als je zwanger bent, ben je wel wat gevoeliger voor voedsel dat over de datum is. Maar het enige wat dan gebeurd is inderdaad dat je buikklachten krijgt. Kan verder geen kwaad, alleen niet prettig voor jezelf.
     
  8. Babychica

    Babychica Lid

    18 mrt 2008
    42
    0
    6
    Hmm, njah het stond ook al wat langer open dan gebruikelijk. Had haast dus snel wat eten gepakt.. Maar 't is allemaal goed gekomen. :D Bedankt voor de reacties!
     

Deel Deze Pagina