we zijn er achter dat jongensnamen verzinnen nog moeilijker is dan een meisjesnaam verzinnen. bij emily hadden we rond deze termijn al de naam. we zouden ook graag de naam van onze zoon willen hebben zodat we hem al zo kunnen noemen (als er geen familie bij is natuurlijk ) op dit moment hebben we deze lijst met namen: Aiden Jens Renzo Rens Kylian Silvan Kian Fabian Collin of Colin Roan Ronan Finley wat vinden jullie van deze namen? welke vind je het leukst of juist helemaal niet leuk? meer suggesties zijn erg welkom
Voor engelse namen, vind ik jouw rijtje wel leuk! de leukste: Ronan! Silvan Collin Finley Roan Minder leuk Fabian Kylian Kian (ligt bij mij dus bij de ian)
Wat een mooie lijst met uiteenlopende namen! Hollandse, Engelse, Ierse namen! ERg leuk!! Deze vind ik leuk: Fabian (bij mij een persoonlijke favoriet, dus op 1 !) , Finley, Colin, Aiden of Aidan met een A gespeld! Categorie gaat wel: Ronan, Roan, Rens, Jens, Silvan Echt niet mijn smaak: Renzo, Kylian, Kian Leuk hoor!! Misschien vind je Julian, Adrian, Liam of James ook nog wel leuk! Ik vind Emily een hele mooie klassieke, Engelse naam, en die namen vind ik daar super bij passen!
leuk vind ik: Rens en Fabian niet leuk vind ik: Aiden, Kylian, Collin of Colin Roan, Ronan, Finley, Silvan, Kian Ik vind Emily en Rens het leukst bij elkaar.
Aiden - vind ik echt niet mooi. Jens - vind ik super!! Renzo - vind ik niet zo, dan vind ik Renze leuker maar ook niet echt.. Rens - ook niet zo, wel leuker dan Renzo/Renze. Kylian - wel ok. (Killian vind ik mooier staan) Silvan - leuk! Kian - wel leuk Fabian - niet zo Collin of Colin - vind ik niet zo, mij te Engels Roan - leuk!! Ronan - leuk Finley - wel leuk Jens, Silvan en Roan zijn mijn favorieten. Ik vind Jens alleen niet zo bij Emily passen. Roan vind ik de leukste naam die het best bij Emily past! Andere suggesties (die ik zelf niet allemaal even mooi vind, maar wel bij Emily vind passen): Jason / Jace, Dorian, Jurrian, Rowen, Mika, Devin, Brian / Ryan, Dave, Milas, Jonathan / Yonathan, Joshua / Josh, Mike, Casper, Timo, Jonan, Silvian, Marly / Marley, Melvin, Flinn / Flynn, Marlon, Isha, Roben, Ferran, Leander, Quin, Jorian, Rowin / Rowyn, Joas / Joaz.
erg bedankt voor jullie berichten. het zijn inderdaad erg uiteenlopende namen. dit komt omdat we niet echt 1 soort naam leuk vinden. onze smaken lopen nogal uiteen. op dit moment staan hoog in het lijstje: Aiden Collin Roan Ronan de namen die al eerder waren afgevallen zijn: jason tygo thomas julian meer meningen en/of suggesties zijn erg welkom want we vinden het ontzettend moeilijk
Collin - leuk en goede combi Roan - gaat Aiden - mwa Ronan - nee, niet mijn ding Philip, als langs geweest? Of Daniel?
Aiden leuke naam, wel populair Jens hele leuke naam Renzo helemaal niet mooi. Doet me denken aan het circus Rens zie boven Kylian niet mooi. Ik hou niet van dit soort namen Silvan zie Kylian Kian ideam Fabian gaat wel Collin of Colin nee, geen Engelse namen voor mij Roan gaat wel Ronan Ronin leuker Finley verschrikkelijk. Oftewel.. mijn smaak namen zijn het niet... Alleen Jens maar goed, ik hou dan ook erg van simpele, Hollandse namen.
Silvan en Roan vind ik erg mooi, net als Silvijn, maar dat is wel een heel erg uitgesproken smaak ;D. Van jouw laatste lijst vind ik Aiden het mooist.
Wat ik zelf leuke jongensnamen bij Emily vind: Jamie Ryan Joshua Nathan Aaron Noah Finley Kyan/Kian Ayden/Aiden Fabian Collin
Ik vind alle namen op je lijstje mooi, behalve Tygo, maar die is al afgevallen. Aiden vind ik de allermooiste, en daarna Collin. Rowan of Rohan kan ook ipv Roan btw. Andere suggesties: Oscar, Felix, Olivier, Caiden/Kayden, Brodie/Brody, Bryson, Austin/Austyn, Dion/Dyon/Deon, Kiran/Kieran, Ravi/Rafi/Raf Dinesh, Lorenzo, Matteo/ Matthias Bailey, Benso, Giorgio, Jamie, Bradley, Brady, Brayden, Caleb, Boaz/Boas, Celso, Ceylon, Cody, Remi, Remzi, Daley, Danilo, Dario, Evander/Evandro, Lysander/Lisandro, Dante, Dean, Devin/Devon, Torin/Toran, Novan, Nolan, Noyan, Fabio Delano, Dempsey, Duran, Dylan, Dimas/Dimos/Demos, Kyros, Amos, Ruben, Efraim, Dorian, Florian, Kenan, Kenzo, Elias/Ilias, Vasco, Maurizio, Mauro Fausto, Ezra, Fabrizio, Gianluca/Luca/Gianni/Giovanni, Franco/Francesco, Alessandro, Alessio Idris, Jadon/Jaydon, Joas/Joaz/Joash, Jonas/Jonah, Joachim, Jeremi/Jeremy, Joshua Jesse Jelani, Kenyon, Leonardo, Lucas, Leander, Mason/Macon, Marcus, Micah, Mikai/Mikay/Mykai Miro/Myron/Miron/Mirco/Mirko/Miran, Milan, Otis, Owen, Nando, Redouan, Ryan, Riley, Silas, Timo/Timon, Timur, Tyler, Verenzio, Valentino/Valerio, Troy, Connor...
Ik vind de namen allemaal een beetje trendy of gewoon niet passen naast de klassieke en mooie Emily. Hier wat suggesties. (Misschien te klassiek voor jou smaak maar dit vind ik mooi bij Emily!) Emily en Daniel Emily en Christopher Emily en Arthur Emily en James Emily en Ethan Emily en Tristan Emily en Jonas (Jonah) ( En ik vind namen zoals Andrew, Edward, William, etc er ook geweldig bij passen maar ik snap dat die niet in Nederland zo populair zijn als in GB of USA) Succes!