Zaadonderzoek wil maar niet lukken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nassira, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nassira

    Nassira Actief lid

    6 nov 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste dames,

    Ik heb meerdere malen met mijn man geprobeerd om zijn goedje in een steriel potje te stoppen, maar het is nu voor de 3e keer al mislukt.

    Hebben meerdere stellen dit probleem gehad en hoe hebben jullie dat opgelost?

    Binnenkort moet ik namelijk aan de IVF en ik vrees het ergste.

    Het ziekenhuis heeft aangegeven dat AL het sperma in het potje terecht moet komen en anders heeft inleveren geen zin.

    Het lukt ons gewoon niet om al het zaad meteen in het potje te laten terechtkomen. Zijn geslachtsdeel beweegt gewoon TEVEEL bij het klaarkomen, waardoor of het eerste gedeelte verloren laakt, of het laatste gedeelte. Ook weet hij niet wanneer precies het orgasme plaatsvindt, en wanneer hij denkt dat het komt, trekt hij zich terug maar de afstand tussen het terugtrekken en naar het potje toe verlies je al wat sperma. Of hij denkt dat het komt, maar dan toch niet, en dan weer plotseling wel!

    Hij heeft gewoon voor een orgasme tot aan het einde stimulans nodig, dus als hij het probeert met mijn hand, of met mijn borsten, en dan bijna klaarkomt, is die stimulans weg wanneer je overgaat naar het mikken op het potje. Of het stroomt langs de penis weg of er kleeft wat aan de handen weer.

    Ook de eis dat het alleen met de hand moet gebeuren maakt het nog moeilijker, omdat zijn besneden geval beetje slijm nodig heeft om een erectie te verkrijgen. Ik snap niet waarom orale seks of een likje hier en daar, of een beetje speeksel rondom het geslachtsdeel een absolute no no is?

    Hebben ze nu na al die jaren geen alternatief hiervoor gevonden?

    Ik heb gevraagd om een steriel zakje maar daar werd negatief op geantwoord.

    Wat is nu het verschil tussen een steriel zakje en een steriel potje? Een zakje zou ideaal zijn en alles oplossen!
     
  2. Roosje72

    Roosje72 Fanatiek lid

    31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Wat ze bedoelen is dat je zoveel mogelijk opvangt in het potje. Maar je gaat me toch niet serieus vertellen dat je vent zich niet gewoon in z'n eentje af kan trekken? Met IVF is het geen optie dat jij mee gaat hoor als jij net je punctie hebt gehad. Hij zal het dan echt alleen moeten doen. Als er een beetje naast gaat is niet erg. En als dat ding erg zwiept, moet hij m gewoon steviger vast houden. Lijkt me dat hij m dan wel in bedwang kan houden.
     
  3. Cabb

    Cabb Niet meer actief

    Lager vasthouden en van de zwaartekracht gebruik maken?

    En lijkt me idd het makkelijkst als ie t zelf doet? :p

    Moest wel een beetje lachen hoe je t allemaal omschrijft hoor...
     

Deel Deze Pagina