::Bloedtest::

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 31 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Dag mensen,

    Ik heb vrijdag een bloedtest bij de huisarts om te kijken of ik toch misschien niet zwanger ben? Het is namelijk zo dat ik ovulatietesten heb gebruikt tenminste dat d8 ik, want ik had geen gebruiksaanwijzigen erbij zitten, maar op het net zag ik staan dat het zwangerschapstesten waren.... En ik heb vorige week dinsdag pos getest en ik weet dus niet of het een ovu test is of een zwag. dus heeeeel ingewikkeld allemaal.... Ik hoop dat ie pos. is vrijdag bij de huisarts!

    Liefs,
    Lolita
     
  2. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Waarom heb niet nog een zwangerschaps test gedaan ?

    Dat je zo lang kan wachten, knap hoor
     
  3. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    haha warboel bij jou!!!!
    wel lezen welke test je doet he ;)
    ik zou een nieuwe zwangerschapstest halen en het gaan doen!!
    wanneer krijg je uitslag?
     
  4. Niet meer actief

    Ik heb met de assistente van de huisarts gesproken, en die vertelde me dat ik er beter mee kan wachten totdat die bloedtest gedaan is, als ie toch neg zou zijn dat is het zonde snappie.....

    Ik kan niet wachten tot vrijdag!! Ben wel heel erg moe, en heb pijnlijke tepels, de vorige menstruatie ging ook al heel vreemd toen teste ik ook al pos terwijl ik ongesteld was geworden?????? Dus misschien ben ik wel 2 maanden zwanger zonder dat ik het weet ...droom droom droom...
     
  5. Niet meer actief

    ik heb er nog een paar thuis, het is echt een warboel bij mij joh pffff kzie door de bomen t bos nie meer hahah :rolleyes:
     
  6. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    testen jij hahah!!
    ik kon ook kiezen voor bloedtest en dan zou ik het de zelfde dag nog weten maar ik heb geen leuke ervaring met bloedtesten dus waag me er nog ff niet aan haha
     
  7. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ok, veel succes vrijdag.
    we horen wel hoe het is gegaan
     
  8. Niet meer actief

    DANK JE WEL...IK LAAT HET ZEKER WETEN! :eek:
     
  9. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Succes, hoop dat je goed nieuws krijgt.

    Ik heb de huisarts vandaag ook gebeld of ik een bloedtest kan laten doen. De assistente klonk alsof ik iets heeeeel vreemds vroeg. Dat doen ze daar dus niet :( :confused:

    Nog maar even wachten dus, over twee dagen nog maar eens een testje
     
  10. Niet meer actief

    Ik heb ook wel moeten pushen maar ze doen het wel hoor gewoon voet bij stuk houden hahaha
     
  11. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik zou echt stiekum testen ;) .
    Is ie negatief dan kun je alsnog de bloedtest doen.
    Je bent natuurlijk toch een beetje bang voor teleurstelling.
    Maar zo'n bloedtest dat duurt toch ook weer even voordat ze de uitslag hebben of weten ze die meteen.
    Hoop het voor jou anders moet je nog langer wachten.

    Silly
     
  12. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Ha Lolita,

    Ik zou er ook nog een testje tegenaan gooien hoor! Duurt echt nog lang tot vrijdag!!!! Maar goed, als je het kunt opbrengen om te wachten is dat natuurlijk ook prima. Ben erg benieuwd naar de uitslag en duim voor je!

    Suzan
     
  13. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Spannend Lolita .
    Ik hoop voor je dat de bloedtest mee valt en positief zal zijn .
    Trouwens, je zal niet de eerste zijn die ongesteld word en toch zwanger is ;)
    Succes :)

    Groetjes Joyce
     
  14. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ik zou gewoon nog een test doen nu, dan heb je zekerheid, Lastig hoor zien die ovu testen er precies netzo uit als zw testen??? Ken ovu testen helemaal niet, nog niet en dat wil ik eigenlijk ook zo houden!!!
     
  15. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als je ze hebt besteld via internet staat er op de verpakking of het voor het testen van hCG is of Ovulatie.

    Zou daar eerst eens naar gaan kijken.
     
  16. Niet meer actief

    :rolleyes:

    Goed lezen heb dat al gedaan er staat geen GEBRUIKAANWIJZIGEN OF WAT DAN OOK BIJ DUS OOK NIET OF HET EEN HCG TEST IS OF NIET!!!!!! :)
     
  17. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Lolita volgens mij moet er op het zakje staan, wat voor testen het zijn.
    Staat bij mij er wel op.
    Maar natuurlijk ben ik ook erg nieuwschierig, pff ik had allang een gewone zwangerschapstest gekocht.
    Succes

    Groetjes Anna.
     
  18. Niet meer actief

    Waaaaaaahhh mensen ik heb echt alles doorgelezen maar het staat er echt niet op tis zijn gewoon van die witte sachets zonder tekst erop echt waar!!!!!
     
  19. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Dat is echt raar dan, maar dat zakje waar die zakjes in zaten dan Lolita, daar zit ook nog een klein stikkertje op wat voor testen het zijn.
    Weet niet welke testen je hebt, haha.
    Nieuwschierig hoor! ;)

    Groetjes anna.
     

Deel Deze Pagina