Jeetje zeg, dat is ff schrikken. Mijn vriend zet zijn camionette nu op straat, aan de kant weliswaar , omdat mijn autotje nu voor de deur staat, we hebben geen garage ofzo. Nu hoorde ik de hond blaffen om iets na twaalven zaterdagmorgen 1 mei, kort daarna hoorde ik een klap en zo precies metaal over elkaar schroeven (zo klonk het tenminste), de hond bleef maar doorgaan, mijn vriend is beneden gaan kijken, misschien waren ze wel aan het inbreken ofzo, maar niks gezien. Niet aan gedacht aan die camionette. Zaterdagmorgen omstreeks 9u wordt er aan de deur gebeld. Meneer: "Meneer, ik heb vannacht tegen je camionette gereden" Vriend: "Ai, ai ai, is het erg?" Meneer: "euhm, ze is pertotale denk ik" Vriend: "Dat meen je niet!!!" Mijn vriend gaat kijken en inderdaad, de achterdeuren achteraan helemaal ingedeukt en het dak staat bol. Direct zijn baas gebeld enzo, die was niet kwaad, was inderdaad niet mijn vriend zijn fout. Zitten ze samen aan tafel de verzekeringspapieren in te vullen die man en mijn vriend, zegt ie "Kan je de datum anders op 30 april zetten, want hij is niet door de keuring geraakt, neem anders 30 april in de namiddag" waarop ik antwoordde: " euhm, sorry, maar dan was mijn vriend wel gaan werken hoor, dus tegen een camionette tegen rijden dat er niet staat, volgens mij kan dat niet :x Aja, goed dat je het zegt zegt die man. Toch wel erg dat sommige mensen zo oneerlijk willen zijn, ik hoop dat er geen misérie van komt. Hier komt nog een staartje aan denk ik
Aan de ene kant was hij heel eerlijk, hij kwam netjes melden dat hij het was die de auto total los had gereden.. Maar dat van die datum vindt ik een beetje raar inderdaad, alleen maar omdat hij niet door de apk is gekomen? Sja zijn fout dat hij er dan nog mee rijdt en niet die van jullie.. Sterkte iig!!
Ja inderdaad, heel eerlijk dat hij het is komen melden, hij wou het ons zeker zeggen voor we de politie belden, want anders zat hij in problemen zei ie.
niet veranderen hoor! voor hetzelf geld heeft hij erge3ns anders een boete gekregen en dan kan hij bewijsen dat hij het niet was! tis maar een voorbeeld natuurlijk. wel netjes dat hij zich melde
Hij zit zowiezo wel in de problemen gezien het feit dat zn auto niet door de keuring heen is gekomen en hij er wel mee heeft gereden. Mits hij een uitstel heeft gekregen maar volgens mij moet alles eerst gerepareerd zijn, daarna nieuwe apk en daarna mag je er pas weer echt de weg mee op.. Dus hoe dan ook, hij zit in de problemen of jullie nu wel of niet naar de politie zijn geweest haha.
Wel netjes van die man dat hij het meldde. Hij had ook helemaal zijn mond kunnen houden, ivm die apk... Ik heb zelf een keer gehad dat mijn spiegeltje eraf werd gereden toen die aan de kant van de weg stond geparkeerd. Geen hond die het kwam melden, zo kinderachtig!
het is rot voor je vriend zijn ?auto? (geen idee wat een camionette is) maar hij is eerlijk genoeg geweest om het te komen melden de volgende ochtend,,,, maar van jou om dan te gaan lachen dat hij SowieSo in de problemen zit siert JOU niet in ieder geval je kan indd ook zoals bij waardevol je auto in de puin aantreffen en geen kip die het komt opeisen...... dus dat
Dat heeft volgens mij de TS niet zelf gezegd, maar iemand anders. En een camionette is een soort bestelwagen zeg maar.
Nou wees blij dat ie het eerlijk kwam vertellen.het kon ook anders aflopen zoals mij vorige week. was boodschappen doen en toen ik terugkwam de voorkant total loss! me auto is nog steeds zo kan niet rijden niks:x
Moest eerst ff opzoeken wat een camionette is! Is vast belgisch Maar in iedergeval netjes dat hij het heeft gemeld. Nu maar hopen dat alles goed komt met de verzekering.
Nou pfff ik zou in ieder geval blij zijn dat hij nog eerlijk is aan komen bellen om het te vertellen,dat is al een stap.
weet nog niet wat camionette betekend maar ik denk een vrachtwagen in mij taal is het eigenlijk hetzelfde(camion) maar camionette is denk ik een vrouwelijke versie ervn
gelukkig bestaan er nog mensen die het eerlijk melden. wel heel fijn. Nu ook hopen dat het met de verzekering goed geregeld gaat worden en jullie auto gerepareerd kan worden.
Geluk wel dat hij zich netjes meldde zeg! Hoe vaak hoor je wel niet dat diegene gewoon doorrijdt! Of zoals bij Celia82! Vreselijk gewoon! Hopelijk komt alles goed met de verzekering en voor Celia, hopelijk met het waarborgfonds!