Ze draait om...!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik vind het zo leuk...ze draait sinds vanmiddag op haar buikje!

    Dat wilde ik ff kwijt... :D

    Groetjes,
     
  2. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    heey meid leuk he!

    geniet er maar van het gaat allemaal zo hard!
     
  3. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Wauw, dat moet wel heel leuk zijn om te zien. Je bent nu natuurlijk supertrots :)
    Ik kan niet wachten tot Anouk dat ook kan, maar we wachten nu eerst op het eerste "echte" lachje, nu zijn het nog trekjes in dr gezicht.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  4. Moontje78

    Moontje78 Actief lid

    6 feb 2007
    137
    0
    0
    Ook Jim heeft zich gisteren voor het eerst op zn buik gerold (bewust dan,soms ging het per ongeluk).
    Maar nu heeft ie echt de smaak de pakken!Hahahaha,ik hoef m maar in de box of op een speelkleed te leggen en hij ligt zo op zn buik!Alleen als ie moe wordt gaat ie wel huilen want terug rollen dat kan ie nog niet met gevolg dat ik er steeds naar toe moet,hahaha!
     
  5. evon

    evon Actief lid

    18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    :) leuk he!
    Mijn meisje heeft het vandaag voor het eerst gedaan! Haha dat gezichtje erbij ook..Huh?, ik lig op mijn buikje ! 8)
     
  6. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heerlijk gewoon dat gevoel! :D

    Vandaag deed Joris het ook met succes! Alleen daarna was het best sneu want het lukte hem niet in 1 keer, dus behoorlijk wat ergernis met gevolg...!
     
  7. lidia

    lidia Fanatiek lid

    hier ook een trotse moeder!
    damian draaide wel al met behulp van de spijlen van zijn box maar sinds vandaag ook zonder hulp op zijn buik.. en nu kan hij er geen genoeg van krijgen :D alsof ze denken heeeeeƩ dit is leuk!
     

Deel Deze Pagina