Zeer actieve baby in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linnidee, 11 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Hoi dames, ik ben nu ruim 26 weken zwanger en voel al een tijdje ons meisje bewegen, super leuk! Deze dame beweegt echter de hele dag door, ik vraag me soms echt af of ze überhaupt wel slaapt haha. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervaringen zijn; zegt de activiteit binnen de buik ook wat over de activiteit van je baby na de bevalling?
     
  2. ConflictDiamond

    ConflictDiamond Bekend lid

    31 aug 2016
    516
    671
    93
    Nope. Volgens mij verloskundige althans niet. En mijn dochter was in de buik ook erg druk, en is nu gewoon 'normaal' actief voor haar leeftijd :)
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Nee zegt niets :)
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  4. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Haha dat vroeg ik me ook af bij m'n zoontje: hij was altijd een soort van hyperactief in m'n buik maar het is nu een heerlijk ventje en een heel rustig en verlegen mannetje. Ik ben nu weer zwanger en van deze baby voel ik tot op heden vrij weinig, zal dit dan een druk dametje worden? :oops: :roflmao:
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  5. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Hahaha, ik ben heeeel benieuwd ook ja
     
  6. Vogelmeisje

    Vogelmeisje Fanatiek lid

    3 mei 2010
    1.010
    291
    83
    Haha hier ook een drukke gezellige buikbaby.
    Mijn oudste was dat ook, Maar na de geboorte niets van te merken qua karakter of temperament. Mijn tweede schoof en gleed in mijn buik, Maar die was ook gewoon baby zoals mijn oudste. En zelfs sterker nu Dan zijn zus.
    Dus mijn ervaring is dat het niet zoveel zegt:)
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  7. Yelly

    Yelly Bekend lid

    26 jun 2019
    647
    575
    93
    Hier 3 x zeer actieve buikbaby en 3 onvermoeibare stuiterballen.
    Bib is veruit de drukste, dus ik houd mn hart vast :roflmao:
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  8. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Hier ook een enorm druk bewegende baby gehad, en dat is nu een drukke stuiterbal! Dus bij ons zei het wel degelijk wat over hem Haha
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  9. Me28

    Me28 Bekend lid

    4 nov 2012
    648
    181
    43
    Hier was de eerste vrij rustig in de buik en is nu ook een rustig kind. De tweede was heel erg beweeglijk in de buik en dat is nog steeds een heel erg beweeglijk kind. Niet per se druk, maar wel altijd aan het bewegen en bezig. Hier klopte het dus wel. Deze baby is tot nu toe heel rustig in de buik, dus ik ben benieuwd of het weer klopt :)
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  10. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Nee hier niet.
    Baby 1 was rustig. Na zijn geboorte heeft hij nooit meer stil gelegen of gezeten.
    Ontzettend driftig.
    Baby 2 iets drukker in de buik. Erbuiten iets rustiger.
    Baby 3 extreem druk in de buik. En nu is dit mij meest relaxte baby van de 3.
    Ontwikkeld zich ontzettend snel maar raakt er niet erg onder de indruk allemaal zelf.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  11. Sophie221

    Sophie221 Bekend lid

    11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Bij mij klopte het wel. Eerste baby was heel druk in de buik, nu een hyper stuiterende kleuter.
    Tweede was heel rustig. Voelde ik soms halve dag niet. Hij is wat relaxter.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  12. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik had ook een heel actief meisje. En ze zit nooit stil en haar mond staat nooit stil :roflmao:
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  13. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Volgens mijn moeder wel maar dat hoor je wel vaker van de oudere generatie, net als meiden bijv goede danseressen worden dan hoor je ook altijd: in de buik was ze ook al zo aan het dansen. Uh ja ongeveer elke baby wel... maargoed ik denk zelf dat t niet veel zegt.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  14. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    M'n oudste was errug druk in m'n buik :roflmao: En nu nog steeds. Die zit echt geen 5 minuten stil en beweegt altijd wel iets. Praat ook veel :rolleyes:
    Buikbaby is ook enorm druk, ben benieuwd of we straks 2 van die drukteschoppers hebben :o:
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  15. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik had een heel rustig meisje in de buik, zo rustig dat we elke dag wel minder-leven-echo's hadden.
    Nu is het een hele normale drukke gezellige peuter.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  16. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Mijn zoon was een kleine karakate kid in mijn buik.
    Hij is nu 14 maanden. Wel altijd een bewegelijke baby geweest. Zelfs in zijn slaap.
    En ook nu heeft hij echt heen zitvlees, haha. Het is gewoon een heel ondernemend mannetje.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  17. Maaike87

    Maaike87 Actief lid

    23 sep 2015
    490
    496
    63
    Mijn dochter was erg actief in mijn buik en nu nog steeds. Nu is het weer erg druk in mijn buik, ook heel veel momenten op een dag dus ben benieuwd.. :|
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  18. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.356
    113
    Nee, zegt niets.
    Mijn dochter was vrij rustig in de buik (zeker op het einde regelmatig een CTG gehad wegens weinig beweging). Over mijn zoon vroeg ik me regelmatig af of hij óóit wel sliep, die bleef maar koprollen maken.
    Beide zijn ze redelijk rustige kinderen.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  19. Bloeme

    Bloeme Bekend lid

    16 jun 2012
    583
    154
    43
    Nummer 2 was hier heel druk in de buik. En dat is altijd zo gebleven :D Hij heeft veel energie. Ook gelijk na de geboorte merkte ik dat al, heel alert.
    Ook het gedrag van mijn andere kinderen hadden overeenkomsten met hun gedrag in mijn buik.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  20. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Hier ook een hele drukke buikbaby ppff we wachten het maar af.
     
    Linnidee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina