Tientallen Nederlandse doden bij vliegramp Tripoli | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Jeejtje mina zeg!.... Heel veel sterkte voor de na bestaanden!
Jeetje zeg! Verschrikkelijk! Een kindje van 10 is de enige overlevende stond er, dikke kans natuurlijk dat die nu zonder ouders verder moet...
Wat afschuwelijk. Zag het inderdaad net op het nieuws. Wat veel Nederlandse doden ook. Veel sterkte voor de nabestaanden.
Ik zit het nieuws te kijken (half hoor), maar ik heb niets gehoord over zoveel Nederlandse doden. Wel dat veel mensen deze vlucht via Kras hebben geboekt, dus dan trek je wel je conclusies. Ik vind dit verschrikkelijk en dat kindje.............helemaal alleen *edit, zit nog een keer de persco van JP te bekijken en hij heeft het idd over tientallen Nederlanders.....
...Wat een engel heeft dat kindje van 10 jaar op zijn schouder zitten zeg...ongelooflijk, en vreselijk..
Nou wat een engel als het zo is dat je je ouder/familie kwijt bent. maar goed, opmerkelijk is het wel als je als enige een vliegtuigramp van die omvang overleeft.
pfffff.. ik schrik er van.. zoveel nederlanders (niet dat de andere nationaliteiten niet erg zijn natuurlijk).. pfff.. en dat dat kindje.. wat vreselijk zeg.. en toen was je ineens alleen.. er zal ongetwijfeld van familie zijn in nederland, maar sjonge zeg...
Vreselijk. Het is altijd zo'n impact, zo'n vliegtuigongeluk. Erg ook voor dat jongetje. Hopelijk heeft dat kereltje lieve famlie in NL, die hem goed en liefdevol opvangen!!!
Vreselijk zeg, ook dat arme kindje waarschijnlijk zonder ouders en wat die nu doormaakt Zie het net op de tv echt een ravage.
Wat vreselijk! Heb er geen woorden voor... Valt me wel heel erg op dat er de laatste tijd wel heel veel vliegtuigcrashes zijn.
Wat vreselijk!!!!!!! Ik volg het nieuws op rtl7 al de gehele tijd...het is een jongetje van 8 jaar die de crash heeft overleefd.. Dat is echt een wonder!! hij maakt het zelfs naar omstandigheden goed en is buiten levensgevaar. Wat erg ook voor de nabestaanden..ppffff..... Dan wil je toch meteen niet meer vliegen?! ik heb dat echt als ik dit hoor...
Ja, nu je dat schrijft..inderdaad. ik zag zelfs een tijd terug op TV dat er door de crisis minder onderhoud wordt gepleegd aan de toestellen... Of niet zoals het behoort.