zelfinseminatie door met de hand in te brengen ipv spuitje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wonderbaby, 1 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby

    13 jun 2010
    70
    1
    6
    Hallo,

    door omstandigheden kan mijn man moeilijk in mij klaarkomen.
    Op mijn buik spuiten gaat wel goed.
    Omdat we graag een kindje willen heb ik gedacht aan zelfinseminatie met een spuitje maar dat vind mijn man te ver gaan en brengt nu een klodder sperma bij mij naar binnen. vraag mij af of je hier zwanger van kunt raken.
     
  2. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.647
    75
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik denk persoonlijk dat t sperma 'sterft' door de bacteriën op de hand, in t potje moet t ook steriel zijn. Ook denk ik dat t op die manier niet goed naar binnen komt ( niet ver genoeg)

    Je kan hem ook vragen in een potje te doen en dan dat je even wegloopt om t in te spuiten?
     
  3. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    De kans om op die manier zwanger te worden, lijkt me ontzettend klein. De meeste zaadcellen zullen dood gaan tijdens het contact met de hand. Tevens zitten er in een paar druppels sperma natuurlijk veel minder zaadcellen dan in een heel ejaculaat. Daardoor zul je uiteindelijk amper iets levends overhouden om zwanger van te worden. En als je een drup op je vinger doet, krijg je dat natuurlijk nooit diep in je vagina. Dat zal meteen bij de ingang al stranden, ben ik bang.

    Onmogelijk zal het niet zijn, maar het wordt erg lastig. Dan zou ik toch voor een steriel spuitje gaan. Succes!
     
  4. wonderbaby

    13 jun 2010
    70
    1
    6
    laatst vroeg ik of het mogelijk was om op deze manier zwanger te worden en kan jullie melden dat het waarschijnlijk gelukt is. vanmiddag had ik een hele lichte test in handen.
     
    Mama555 vindt dit leuk.
  5. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Foto? En waar zit je nu in je cyclus? Was je al overtijd?
     
  6. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.647
    75
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Wauw gaaf!
     
  7. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Ik had al gereageerd in je andere topic. Deze CBtesten geven ook bij negatief een lichte plus. Zie filmpje CB Plus handleiding op Youtube.

    Ik hoop dat het bij jou echter een positieve test is!

    Test sowieso even met een ander merk en dan geen Plustest.
     
  8. wonderbaby

    13 jun 2010
    70
    1
    6
    Ik ga zeker nog een andere test doen. durf nog niet te blij te zijn. had namelijk ook niks verwacht alleen na 2 min keek ik en zag duidelijk een verticale licht blauwe streep. Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel symptomen heb zoals kokhalzen bij bepaalde luchtjes en gisteren ineens een enorme steek net boven mijn schaamstreek.
     
  9. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Spannend. Wonderbaby, houd je ons op de hoogte?
     
  10. wonderbaby

    13 jun 2010
    70
    1
    6
    inmiddels de digitale gedaan en zwanger 1-2 weken.
     
  11. malibuu

    malibuu Bekend lid

    15 apr 2015
    569
    0
    16
    Gefeliciteerd!
     
  12. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.647
    75
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Leuk zeg! Dan heb je gelijk de mythe ontkracht haha het leek mij bijna niet mogelijk, maar gelukkig voor jou dus wel!!
     
  13. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Wonderbaby, hoe is het nu met je? Gaat het nog steeds allemaal zo goed?
     
  14. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.647
    75
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ben benieuwd!
     
  15. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Ik ook. Maar hoe is het met jou? Jij bent al een mooi eindje op weg zie ik.

    Ik zit momenteel op het wachtbankje, voel al van alles, maar dat kan natuurlijk helemaal nog niet.
    Pff die 'klusweek' gaat altijd zo snel, dan wil ik altijd nog meer en meer kansen benutten en dit duurt zolang.
     
  16. wonderbaby

    13 jun 2010
    70
    1
    6
    hoi allen. Het gaat nog steeds goed de testen kunnen niet beter knallen en eerste echo staat 7 januari. Verder voel mijn eigen top.
     
  17. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Wat een geluk! Gefeliciteerd
     
  18. Juffie33

    Juffie33 Actief lid

    20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs

    Super zeg! Wat zul jij met een top gevoel het kaar uitgaan?!
    Jij bracht het in met de vinger he, maar zijn er misschien meiden die hier ervaring hebben met zelfinseminatie en die tips hebben?
    Misschien handig voor als we een keer niet veel tijd hebben om even lekker te klussen, maar wel in de vruchtbare dagen zitten?
     

Deel Deze Pagina