Hoi ladys, Ik ben hier nieuw en niet bewust bezig om zwanger te worden. (let aub niet op mijn naa, zit een typfoutje in en weetniet hoe ik die aanpas) Mijn cyclus is zo'n 29/30/31 dagen. Ik zit nu op dag 30 en vanaf gister heb ik echt het gevoel dat ik ONGI aan het worden ben ik had al maandverband alles ingedaan. Heb echt een zeurderig/trekkend gevoel in mijn buik en voel me gewoon net zo chagerijnig/onzeker/humeurderig als ik ongesteld ben maar er komt maar niks. het enige verschil is dat ik geen krampen heb... Ik zit een beetje in de stress want ik ben er niet mee bezig. Graag hoor ik of iemand dit herkent en of dit een zwangerschapssymptoom kan zijn. Gezien ik een beetje geldloos ben nu (arme student) kan ik geen testje wagen. Merci alvast! En iedereen veel suc6 met zwanger worden!!
je hebt al testen voor 5 euro hoor. van kruidvat dat zijn 2 testen voor 5 euro. heb je deze maand sex gehad en wanneer dan ongeveer? veilig gedaan of niet?
hey, ja i know maar heb wat geldisues Ik heb het wel rond mijn vruchtbare periode gedaan want ik weet dat altijd omdat ik dan mr lust heb Ik ga tog maar kijken wat ik kan regelen volges mij heeft een vriendin ook nog n testje is net zwanger dus komt goed. Maar het is dus wel mogelijk dat ik zwanger ben? Het kan ook een griepje zijn tog? ik voel me ook soort van ziek namelijk. Thanx. Groetjes Nina
als je rond je vruchtbare periode het hebt gedaan en je hebt het onveilig gedaan ja dan is natuurlijk de kans zeer aanwezig dat het zo is. heb je ook zere borsten of alleen zere tepels? en je hebt een straks gevoel in je onderbuik?
Nee ik heb juist helemaal geen last van kwaaltjes als zere borsten/tepels...Dusja ik wacht het gewoon nog even af joh komt goed. Het zou ook weer geen ramp zijn als ik zwanger ben dusja Anyway thanx voor reactie, en suc6 met zwanger worden Nina