Hallo, Ik zit in de eerste ronde en zou bij een gemiddelde cyclus gisteren mijn NOD hebben. Heb nog niet echt ongi klachten gehad, maar heb wel al de hele dag een zeurend gevoel in mijn onderbuik, het trekt soms in mijn onderrug en bij het afvegen had ik één keer twee kleine sliertjes bruin (sorry) Het zeurende gevoel in de onderbuik, voelt soms ook wel een beetje alsof je zenuwwachtig bent, alleen dan ter hoogte van mijn schaambeen. Kunnen dit symptomen zijn? Ik heb al een paar keer getest, alleen dat was neg. (mss te vroeg met testen)
ik heb zelf vandaag ook last van m'n buik gehad. weet eerlijk gezegt niet of het goed of slecht is dus ben ook heel benieuwd naar de antwoorden
Bij mij was een zeurend gevoel in m'n onderbuik wel een symptoom. Het begon ongeveer drie dagen geleden (heb 2 mei m'n ei gehad), en gisteren testte ik positief. Bij mij trekt het ook door naar m'n onderrug, en het zenuwachtige gevoel heb ik inderdaad ook wel een beetje, maar dat heeft nu natuurlijk een heel andere reden Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt en dan het allerliefste natuurlijk goed nieuws!
Ik heb de KV 2v5 test en de sensitest gebruikt. Vanmorgen kon ik op de sensitest na openbreken met heeeeeel veel moeite iets zien (of het moet een voorgedrukt streepje zijn, of het zit me tussen de oren) Vanmorgen bij het afvegen een heel klein beetje lichtroze. Zou het de innesteling zijn die ik voel? Wanneer zou ik dan positief kunnen testen?
Ik had ook dat zeurende gevoel in mijn onderbuik, vandaar dat ik een test ging doen. (menstruatie is namelijk heel onregelmatig bij mij..) En ja hoor, raak! Dit voelt anders aan dan menstruatiekrampen... Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Gewoon een weekje wachten met testen en weer opnieuw proberen, ik duim voor je!
Sorry breek ff in, maar bovenstaand is niet helemaal waar. De innesteling vindt plaats (als alles goed gaat) tussen 5 en 12 dagen ná de bevruchting. Wanneer het vruchtje genesteld is gaat het hcg afgeven en kun je dus testen. Maar pas vanaf dpo14 geeft het vruchtje genoeg hcg af om een betrouwbaar testresultaat te zien. Knuf Sookie
Ik geloof idd dat je een paar dagen na de innesteling positief zou kunnen testen. Vlinder is in de war met de eisprong
nee hoor ze praat over vandaag een innesteling te hebben dan kun je dus vandaag niet positief testen als je innesteling op die dag is. je kan altijd eerder testen maar betrouwbaar is het dan niet
Vlinder, Nee, topic-starter mama079 vraag in een later bericht of het de innesteling zou kunnen zijn wat ze voelt. In haar eerste bericht verteld ze dat ze waarschijnlijk eergister haar NOD had. Sorry als ik een beetje bot uit de hoek kom, zit in de spanningen van een icsi-poging met bijbehorende hormonen. Knuf Sookie
Las eigenlijk gewoon mee uit nieuwsgierigheid en mijn oog viel op de banner van Sookie: jeetje meis, heeeeeeeeeeel dikke knuff en ik ga heeeeeeel hard voor je duimen! @TS: en, weet je al wat meer?
Vlinder, Juud, Dankjullie! Tis ook zeker zenuwslopend.. bruinverlies al dan niet van de utrogestan.. Hopelijk weet ik morgen of het gelukt is of niet, oftewel heb ik een posi test in me handen of ben ik echt ongesteld geworden. Het niet weten is ook vervelend.. Knuf Sookie
hey Vlinder, Lief dat je er naar vraagt! Maar, nee... werd van de test vanmorgen ook niet veel wijzer.. Nog steeds een heeeel licht streepje.. Weliswaar beter waarneembaar, maar nog steeds niet op een foto te krijgen.. Het bruinverlies is ook nog steeds gaande en mn onder buik voelt zwaar. Ik wil: óf een posi test te zien zonder turen, óf bloed. Dit is blegh! Nouja, geen rood bloed is moed, maar wat ik al zei, fijn is anders.. Knuf Sookie
maar als er een streepje zichtbaar is dan is er toch nog redelijk wat hoop? bedoel geen streep is neg. een lichte streep wil toch wel iets zeggen. maar ik blijf duimen voor je.
Hey Vlinder, Hmm, dat zei mijn zusje vanmiddag op de Skype-chat ook: "zusje: als je de sites en forums leest van mensen die al langer aan het proberen zijn, hoort dat bruinverlies erbij, dat wil zeker niet zeggen dat het niet goed zit... ikke: ik weet het... zusje: en dat tweede streepje komt echt niet voor niks, als je niet zwanger bent komt er echt maar 1 streepje" (ze is begin dit jaar gestopt met de pil en nog heerlijk naïef hierin) Ik weet het ook wel, de stof die voor het tweede streepje zorgt, kleurt alleen maar als er hcg in de urine zit. Maar ik wil gewoon iets meer zekerheid bij dat bruinverlies. Ik heb 2 mk's (en bbz) gehad, en heb dus niet zoveel vertrouwen meer in het kunnen van mijn lijf.. Nouja, morgen maar.. En maandag gaat er een telefoontje naar de kliniek voor een bloedtest (ookal ben ik als de dood voor naalden, ik wil het zeker weten.) Lief dat je aan me denkt en voor me duimt! Knuf Sookie