Zeurend gevoel rechts in onderbuik. Kan dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jipje, 10 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik heb nu al een aantal dagen een wat licht (niet pijnlijk) zeurend gevoel in mijn onderbuik heb aan de rechterkant.. nu net wat meer last gekregen en het trekt door naar mijn zij en onderrug, alleen rechts..
    Wat kan dit zijn? Ben zo bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, heb geen bloedverlies..
     
  2. Elocina

    Elocina Actief lid

    19 aug 2015
    472
    105
    43
    Oh meid ik weet hoe je je voelt. Hier vandaag 5w en durf niet eens mijn handtekening aan te passen. Zie dat je ook een verleden hebt met ICSI en daarna natuurlijk zwanger (hier nu ook wondertje).
    Mijn mantra is de hele dag ‘geen bloed, dan is het goed’ en de dingetjes die je voelt zijn volgens mij gewoon een teken dat er vanalles gebeurt rond je baarmoeder. Dit is altijd makkelijker tegen een ander zeggen maar: houd vertrouwen!!
     
  3. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ja bizar hoe onzeker je kan worden van alles.. hiervoor 2 vroege miskramen dus de schrik zit er wel wat in. Deze keer alleen wel donkere streepjes op de test ipv die lichte de vorige 2 keer!

    Bijzonder he, zo na icsi een spontane zwangerschap :) ik geloofde het toen pas bij de 1e echo!
     
  4. Elocina

    Elocina Actief lid

    19 aug 2015
    472
    105
    43
    ja echt he! Ik heb in de 3 jaar dat we aan het proberen waren voor ons 1e kindje ook 2 vroege miskramen, herken inderdaad de lichte test strepen en laag Hcg.
    Hou je vast aan die mooie testen meid!

    Nu stonden we aan de vooravond van de eerste icsi voor 2e kindje, spuiten lagen al klaar, alles. Het klinkt allemaal te goed om waar te zijn....maar wil vertrouwen houden in een echt duidelijke test, plus Hcg van 304.
    Voor jullie zou dit de 3e worden? Wat een rijkdom! Ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan.
     
    jipje vindt dit leuk.
  5. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.228
    1.041
    113
    Ik heb het ook gehad tussen de 5 en 7 weken zwangerschap. Ik was er ook van overtuigd een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben. Bij mij was het gelukkig niet het geval. Volgens mijn verloskundige bandenpijn..
     
    jipje vindt dit leuk.
  6. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik heb bij beide zwangerschappen ook dezelfde klachten gehad. Je lichaam is ondanks dat het vruchtje nog klein is al druk bezig met verbouwen. Maar als je het niet vertrouwd kun je altijd even een verloskundige bellen.
     
    jipje vindt dit leuk.
  7. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Ik heb van week 4 tot en met 6 echt extreme buikpijn gehad. Zo erg dat ik soms echt dubbelsloeg van de pijn. Hoort erbij! Het zijn je baarmoeder en je banden die oprekken en groeien.

    Ben je nu zwanger geraakt via icsi? Dan is de kans op een bbz toch kleiner?
    En je banner zegt dat je in verwachting bent van een tweeling! Heb je al een echo gehad?
     
  8. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ohhh Haha wat stom, niet eens gezien.. nee ik denk niet dat ik zwanger ben van een tweeling, zal het zo eens aanpassen :roflmao:

    Mijn 1e zwangerschap was via icsi, 2e natuurlijk en nu ook natuurlijk..
     
  9. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Gelukkig zijn de klachten herkenbaar! Stelt me toch wel wat gerust :) heb ook kramp en steken in mijn baarmoeder zelf, denk bij een bbz dat je baarmoeder zelf niet groeit?
     
  10. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    Sterkte jipje, ik had geen klachten maar het is helaas misgegaan. Dus het zegt niets eigenlijk. Had geen enkele pijn alleen aan m'n borsten. Hoe voel je je nu?
     
  11. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ah nee, meen je dat nou :(!! Had t zo gehoopt voor je.. en ook je testen die duidelijk positief waren! Wanneer is t fout gegaan.. sterkte!! Echt klote!

    Heb pijnlijke borsten en ja, steekjes en krampjes in mn buik en rug, voornamelijk rechts maar ook af en toe links. Maak me wel wat druk erover merk ik. Maar heb tegelijkertijd niet het gevoel dat het fout zit, beetje dubbel.
     
  12. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    Dinsdag is het mis gegaan. (Echo was leeg) had enorm bloedverlies en mocht langs komen voor een echo. Het zit niet goed, kans van 1 procent dat er volgende week Iets te zien is. Maar de baarmoeder stond open.

    Ik duim voor jou!!! Geen idee wat die kramp betekent...het is een heel gedoe dat eerste trimester...
     
  13. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Shit.. :( wat kan t toch allemaal oneerlijk zijn! Was je test ook weer negatief of niet meer getest?? Ook al is t maar 1%, Ik hoop zo dat er iets positiefs op te zien gaat zijn!!

    Denk dat de pijn bandenpijn is.. Heb t ook rechts af en toe en ook in mn baarmoeder zelf. Ik heb een aantal jaar geleden een ontsteking in mijn darm gehad en die zat ook rechts onderin mijn buik.. merk dat dat ook ineens weer allemaal gevoelig is..

    Zeg dat wel van die 1e 3 maanden.. mag van mij snel voorbij zijn !!
     
  14. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    Ik heb niet meer getest. Ik geloof ook niet meer dat ik zwanger ben. Het ziet er nu uit als een erge menstruatie, en zoveel bloed is niet goed. Voor jou is het ook spannend zeg. De krampjes horen erbij (zegt men) iets te maken met groeien.
     
  15. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Pff echt zo klote :( vind t echt heel sneu.. was je zo gegund!
     
  16. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    Ik gun het jou ook. Met jou komt het wel goed!
     
    jipje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina