Hallo dames, dit bericht is even voor iemand anders, deze dame heeft namelijk ook wel famillie hier rond hangen, en ze wil niet dat iemand het al weet dat ze bezig zijn voor de eerste. Ze heeft positief getest maar heeft nu bloedverlies gekregen. Ze is voor een echo naar de ha geweest, en de conclusie was dat er niks meer in haar buik zat. Haar vk twijfelde alleen, die stuurt haar morgen naar het ziekenhuis om toch nog een echo te laten maken, aangezien haar testen juist alleen maar duidelijker worden (zie foto), en ze vind dat de echo van de dokter niet nauwkeurig genoeg is. Wie van de dames heeft iets degelijks mee gemaakt? En wie van de dames was gewoon nog steeds zwanger? Alvast bedankt!
ik denk dat ze te pril zwanger is om iets op de echo al te kunnen zien, want de testen zien er wel heel goed uit, als ik naar me eigen miskramen kijk werden me testen juist heel langzaam donkerder en daar heb ik ook nooit een knal streep mee gehaald, en deze testen zien er heel goed uit, ook al is dat nog geen garantie op een gezonde zwangerschap, maar ik denk toch dat ze te pril zwanger is om iets op een echo te kunnen zien, kan ze geen bloed test krijgen?
Als het goed is krijgt ze ook een bloedtest, maar vaak is de uitslag daarvan pas na een week. Ik heb ook al een aantal vmk's gehad, en ik zei idd ook dat je hcg daarna afzakt, en niet meer wordt. Bedankt voor je reactie!
Ze is nu ongeveer (afhankelijk van het ei) 5 weken. Dus miss te klein voor een echo? Er is wel verdikt baarmoederslijmvlies gevonden.
@ Zina, een vriendin van mij heeft het zelfde mee gemaakt kreeg met 6 weken een echo was geen hartactiviteit te zien. Met 8 weken kreeg ze weer een echo en er was gewoon een kloppend hartje soms zien ze het in een vroeg stadium gewoon niet goed nu is ze 14 weken en het gaat allemaal prima. Hopelijk heeft je vriendin hier wat aan
Bedankt dames! Jullie reacties kunnen ook de reactie van de vk verklaren dan. Ze had namelijk nu een beetje het gevoel dat ze valse hoop kreeg, maar miss is het echt og niet te zien! Bedankt!
Bloedtest HCG kunnen ze dezelfde middag hebben, of de dag erna. En dan 2 dagen later weer prikken, dus moet sneller kunnen dan een week. Vragen om spoed bloed prikken. Ze moet er zelf bovenop zitten, want de gyn neemt het niet zo nauw met tijd. Wachten is voor hun niet zo erg als voor jou.
5 weken is echt wel op het randje om iets te kunnen zien. Daarnaast is het ook nog afhankelijk van de apparatuur. Met 5+4 zagen we een inimini zwart bolletje hier en waarschijnlijk hadden we een paar dagen eerder niks gezien. HCG-bloeduitslag is hier altijd binnen een of twee dagen. Als er niks te zien is en de gynaecoloog wil voor de zekerheid een bbz uitsluiten, maken ze er wel een spoedje van. In dat geval is het binnen twee uur bekend.
Het kan zijn dat haar eisprong later was en daardoor eerder in de zwangerschap is dan de arts denkt. Kan heel goed zijn dat ze nog maar 4 weken zwanger is, dan zie je nog geen vruchtzak maar wel verdikt slijm. Ik had ook bloedingen in het begin en zie mn banner nu.. Nu wordt ik van binnen bont en blauw getrapt door de kleine. Ik hoop dat ze morgen een betere echo heeft, als ze morgen nog niks zien zal ze of 1 of 2 weken later nog een keer moeten terug komen. Succes!! ik hoop dat er een mooie beeb groeit!