ik voel mij vreemd zins mijn ongi ???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolly, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey dames

ik zit in een dubio :

mijn ongi was totaal anders dan normaal en nu voel ik mij al dagen niet goed. Normale ongi is altijd 3 a 4 dagen voor spotting en dan 2 dagen bloeden. nu 6 volle dagen bloeden is over zins zondag.

maar ik voel mij al dagen echt slecht. misselijk , bepaalde eten echt vet smerig vinden smaken terwijl man zegt nee hoor smaak echt normaal, niet echt honger hebben, snel moe en soms echt een inzakking van energie. ben gisteren ook s'avond onder de douch draaigerig geworden en kotsen maaaaar,, smakelijk eten ihihihi.:D

kan je zo naar voelen van een lange ongi ?? heb hier namelijk geen ervaring daarmee aangezien ik altijd kort ongi ben.Ik neem aan dat ik niet zwanger ben aangezien ik gewoon normaal heb gebloed en ook flink meer dan normaal. ( dus heb ook geen testen gekocht dus heb niets in huis, vandaar deze vraag eigenlijk )

ik voel mij niet grieperig of verkouden, geen koorts te bekennen. heb het nu ook weer dan ik eigenlijk niet meer kan zo moe.

xx

2. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    hey hey,

bij ons in de regio, Den Haag, dus ook wel regio Rotterdam heerst buikgriep, daardoor kan je menstruatie ook overstuur raken vertelde vorig jaar mijn huisarts toen ik hetzelfde had als jij nu..

wellicht heb je het virus te pakken?

Sterkte in ieder geval

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    pfff nou hoop het niet :x ben gelukkig nog niet aan de race hahahaha

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Als je net ongi bent geweest is de kans heel klein dat je zwanger bent. Ik denk eerder dat je gewoon ziek bent, of aan het worden bent.

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik was na het stoppen met de pil de eerste ongesteldheid ook echt ziek, gewoon omdat ie zo heftig was. Voelde me vreselijk beroerd! En dan lijkt alles ook mee te doen, je darmen en je maag enzo! Maar geen koorts verder. En ben je ook zo moe? Daar las ik ook al een topic over.. Stomme pil-bijwerkingen moeten dat lijf weer uit he!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt toch ook geen bloedarmoede, doordat je zo'n heftige ongi hebt gehad? Als die duizeligheid en moeheid aanhoudt, zou ik je adviseren toch even contact op te nemen met je huisarts.

Bij zo'n heftige ongi als jij die beschrijft (6 volle dagen bloed) is de kans op een zwangerschap vrijwel nihil, dus dat zal het niet zijn.

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    zit al in maand 13 dus de pil / nuva-ring is er onderrand wel uit het lijf..

ik zal die moeheid en slapheid even in de gaten houden,, want ik ben echt kapot van de moeheid. ik had nog niet aan bloed armoede gedacht en nu ik er zo aan denk lijkt het daar wel op.

thanks for the tips dames

xx

Deel Deze Pagina