Zichzelf in slaap zeuren.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sneakers, 2 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneakers

    sneakers Actief lid

    5 okt 2015
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai .
    Wie herkent dit..
    Mijn zoontje nu 5 maanden, kreunt zichzelf al van af baby in slaap. Nu is het meer zeuren. Oogjes dicht sabbelen op handje en klagen. Maar hij wilt echt slapen. Niet opgepakt borst weigert hij ook. In t begin twijfelde ik ook steeds wat er was maar nu schijnt hij het echt nodig te hebben en slaapt vervolgens heerlijk.

    dit is trouwens alleen bij het laatse slaapje dus voor de nacht. Hoelang zal hij dit nog blijven
    doen? Of zal t toch een pijntje zijn?
     
  2. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Of mijn zoon (9mnd) het in bed ook altijd doet weet ik niet, maar als hij in de wagen of in de auto in slaap valt zit hij ook te brommen/grommen. Heel monotoon. Dat is voor mij gewoon het teken dat hij bijna slaapt.

    Het is denk ik gewoon zijn manier om in slaap te vallen.
     
  3. enerisab

    enerisab Actief lid

    16 mei 2015
    267
    0
    0
    Hier ook, soms met jengelen. Soms mama roepen (zoontje is 16 maanden). Heeft dit eigenlijk altijd gedaan. Soms heeft hij een korte harde huil en dan is het stil..... Die vinden we het meest bijzonder. Maar het werkt voor hem. In slaap vallen is en blijft nog een beetje eng voor die kleintjes.
     
  4. sneakers

    sneakers Actief lid

    5 okt 2015
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is misschien waar...beetje eng. Zo heb ik t nooit bekeken. Wel dat ze t gewoon moeilijk vinden. Gelukkig altijd vrolijk wakker worden. K vind t gewoon zielig klibken en weet niet of ik er wat aan kan doen. Voorals nu lijkt t beter als k m gewoon sus en met rust laat.
     
  5. Koon

    Koon Niet meer actief

    Hier ook. Kreunen/zeuren/soms een huiltje.
    En dan ineens slaapt ze haha.
     
  6. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.285
    3.527
    113
    Hier heeft hij dat ook heel lang gehad. Ik vond het juist ideaal want dan wist ik dat hij bijna sliep/ ging slapen.
    Inderdaad ook in de maxi cosi, het was hier altijd een soort gehum. Ik hoorde een minuut of 10-15 humhumhum en uiteindelijk werd het dan stil. Hij deed het ook in combinatie met het gesabbel op z'n speen.
    Hier ging ik alleen maar naar hem toe als hij echt ging huilen, het was gewoon zijn manier om in slaap te vallen.
    Het is vanzelf over gegaan, maar weet niet meer precies hoe oud hij toen was eigenlijk.
     
  7. Carino

    Carino Fanatiek lid

    2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Misschien wat verwerking. Beetje de dag doornemen :)
     
  8. Edith1987

    Edith1987 Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    :D Zoiets ja! Mijn zoontje ligt ook altijd nog even te 'brommen', lekker met zijn speen en knuffel. Na een minuut of 10 issie dan vertrokken!
     
  9. Modra

    Modra Fanatiek lid

    24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hihi ja, doet hij hier ook wel eens, maar met periodes. ''Uhhhhh''. Ik zie het ook als slaapgeluiden. Heb er wel eens naast gelegen in het donker als hij dat deed, maar werd er ook slaperig van. ;)
     
  10. Koon

    Koon Niet meer actief

    Mijn dochter doet het 's ochtends om 8.30 al, bij haar eerste slaapje.
    Zo heel veel heeft ze dan nog niet meegemaakt :D
     

Deel Deze Pagina