Zien jullie het ook??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 3Mrij88, 16 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Mrij88

    3Mrij88 Lid

    14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Net een test gedaan.
    Ik zie een vaag streepje maar zien jullie die ook?
    Morgen ochtend test ik nogmaals met ochtend urine.
     
    margarethd vindt dit leuk.
  2. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ja, ik zie het zeker. Maar het kan ook een indroger zijn. Met die goedkope testen zijn dit soort streepjes helaas niet overtuigend. Succes morgen! Hopelijk loopt het mooi op. Hoeveel dpo ben je nu?


     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie wel iets maar durf het nog geen positief resultaat te noemen.
     
  4. 3Mrij88

    3Mrij88 Lid

    14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    In droger lijkt mij niet want heb de foto 5 minuten na testen gemaakt. Alleen lees ik vaak laatste tijd over valse lichte kruidvat testen.

    ik heb geen idee hoeveel dpo. Mijn spiraaltje is er eind januari uit gegaan en sinds dien nog geen enkele keer ongi geweest. Dus ik test elke paar weken voor de zekerheid haha. Vorige keren was de test witter dan wit en zag nu vrijwel meteen dit hele lichte streepje maar wil eerst morgen ochtend afwachten.

    bij mijn andere zwangerschappen was de de kruidvat 2v5 echt super betrouwbaar nog, maar volgens mij is dat helaas veranderd als ik het forum zo lees.
     
  5. Dreamz3

    Dreamz3 Fanatiek lid

    9 dec 2010
    3.296
    96
    48
    Ik zou vanavond nog een testje wagen. Als je zwanger bent, zal hij vanavond wellicht een stuk duidelijker te zien zijn. Succes!
     
  6. 3Mrij88

    3Mrij88 Lid

    14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Waarom vanavond?
    Ochtend urine is het beste toch?
    Hoe graag ik ook duidelijkheid wil denk ik dat ik beter morgen ochtend de andere kan doen. Mocht daar weer zo vaag streepje op komen, (zal urine bewaren) dan las ik dat de test van predictor tegenwoordig wel erg goed zijn dus dan haal ik die nog wel om te doen dan.

    bedankt voor jullie reacties! Ben al blij dat ik ze niet zie vliegen haha
     
    margarethd vindt dit leuk.
  7. Dreamz3

    Dreamz3 Fanatiek lid

    9 dec 2010
    3.296
    96
    48
    Ik heb in alle zwangerschappen zonder uitzondering het duidelijkst getest in de avond
     
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ben benieuwd naar je testje van vandaag :)
     
  9. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    Ik ook ben benieuwd op de foto zie ik niks
     
  10. 3Mrij88

    3Mrij88 Lid

    14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Had gister avond toch nog maar een test gedaan, alleen viel ik daarna heel snel in slaap op de bank en toen ik uurtje later wakker werd stond er duidelijk een licht streepje maar omdat ik niet weet of die er binnen 5 min ook stond kon ik daar niets mee. Had dus geen test meer voor vanochtend. ik haal vandaag nieuwe en zal morgen ochtend nog 1 keer testje doen, als ik zwanger ben dan zou het streepje duidelijker moeten zijn dan die van gisteren.

    We zijn nu nog niet bewust bezig, is welkom als het nu gebeurt en gebruiken bewust geen anti conceptie meer, ik liet mijn spiraaltje verwijderen zodat mijn lichaam rustig weer cyclus kon opstarten. Maar omdat het zo lang duurt wil ik voor de zekerheid af en toe testen want het kan natuurlijk ook meteen raak zijn bij een eerste eisprong.

    ik zal morgen ochtend de testuitslag laten weten.
     
  11. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Hier ook met middag/avond urine beter testen

    Ik zie wel wat maar heb je foto van 2e test ?
     
  12. 3Mrij88

    3Mrij88 Lid

    14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dit is de test die ik gister avond als laatste had gedaan. Deze foto heb ik vanmiddag gemaakt.
     
  13. 3Mrij88

    3Mrij88 Lid

    14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Door uploaden is het wel minder goed te zien op de foto zie ik nu. Want op mijn telefoon zie ik het streepje heel erg duidelijk. Nog een foto die misschien beter is. Bekijk bijlage 648232
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  14. 3Mrij88

    3Mrij88 Lid

    14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik vond het streepje van gister avond wel erg duidelijk voor indroger, maar ik ga daar toch vanuit omdat ik geen idee heb of het streepje er ook al stond binnen 5 minuten.
     
  15. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    #15 Thirza78, 17 apr 2020
    Laatst bewerkt: 17 apr 2020
    Hmmm... Ik vind het vervelend om te zeggen, maar dit zijn nou typisch voorbeelden van die goedkope testen die reageren op vocht maar niet op hcg. Zelf heb ik zoveel van dit soort testen gezien en elke keer draaide dat uit op een teleurstelling. Er zit geen roze in.
    Het is meer dat het door het vocht een beetje afbladderd ofzo waardoor het lijkt op een streepje /vroeg positief.

    Natuurlijk hoop ik voor je dat je de uitzondering bent! Want vroeg positieve testen geven vaak ook van die hele vage streepjes. Dus het kan. Dan moet je het morgen wel weten.

    Maarre... Echt, koop een predictor, die zijn duurder maar geven tenminste duidelijkheid en geen valse hoop. Ik lees in al je berichten dat je een paar weken geleden precies dezelfde vervelende ervaring had.

    Succes met zwanger worden! Aangezien je al 3 maanden na het verwijderen van je spiraaltje niet ongesteld bent geworden, is het allicht goed om je ook door te laten verwijzen naar de gynaecoloog.
    Drie maanden van slag is niet raar, maar misschien zou je wel kunnen overleggen met een arts. En voor je een afspraak hebt is er ook al wat tijd overheen.
     
  16. Aoibhe

    Aoibhe Bekend lid

    2 nov 2017
    965
    784
    93
    Vrouw
    Ik ben benieuwd naar je volgende test. Hoeveel dpo ben je? Zelf heb ik voor het eerst met 16dpo getest en dat was een heel licht (maar wel duidelijk roze) streepje op de KV5v5.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Thirza78 vindt dit leuk.
  17. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Zie hem duidelijk

    Heb nooit een streepje gehad op KV 2 voor 5 euro hoor
     
  18. 3Mrij88

    3Mrij88 Lid

    14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap en jouw test is echt niet heel licht hoor! Dat is een super mooie duidelijke test!

    Ik heb geen idee hoeveel dpo. Mijn cyclus is nog niet op gang gekomen na het verwijderen van mijn spiraaltje dus ik test elke paar weken voor de zekerheid. Normaal blijven alle testen spier wit. Maar nu dus wel iets te zien.. en dat in combinatie van krampjes, borsten die pijn doen, en plots midden in de nacht wakker worden omdat ik opeens zo nodig moet plassen terwijl ik dat nooit heb, behalve toen ik zwanger was van mijn kinderen. Daarom dat ik nu even zo bezig ben met testen.

    alles dat ik voel kan ook door hormonen komen omdat mijn cyclus eindelijk op gang komt, dat weet ik heel goed, maar dat wakker worden omdat ik naar de wc moet ken ik echt alleen van de keren dat ik zwanger bleek.
    Morgen ochtend maar even afwachten wat de test laat zien.
     
  19. 3Mrij88

    3Mrij88 Lid

    14 feb 2020
    42
    10
    8
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ik heb ook nog nooit zo “duidelijke” indroog streep gehad.
    Als ik zwanger ben dan is het echt super vroeg nog denk ik, ik merk altijd meteen alle kleine veranderingen in mijn lichaam.

    bij mijn jongste zoontje testte ik 4 dagen voor Nod en eerste instantie zag ik niets na 5 minuten dus test weg gelegd. 2 uur later wil ik de test weggooien en zie opeens een licht maar echt duidelijk een streepje en toen (7 jaar geleden) waren de kruidvat 2v5 echt nog super goed en had ik nog nooit indroger gehad. Altijd omo wit, ook na uren. Ik wist toen gewoon dat die positief moest zijn. De volgende ochtend nog een test gedaan en toen zag ik na 3 minuten een heel licht roze streepje opkomen, en nu word hij over 1,5 week alweer 7!

    maar ik lees nu veel hier dat deze testen van kruidvat niet meer zo goed zijn als ze waren.
    Morgen ochtend maar even afwachten.
     
  20. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ik teste 6 dagen voor mijn NOD heel licht zoals jou met sensitest

    Toen 4 dagen voor NOD zo streep als jouwe met KV 2 voor 5. Toen meteen clearblue gekocht en stond 1-2
     

Deel Deze Pagina