Zijn dit symptonen of hou ik mezelf voor de gek?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Moesje1, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

    Moesje1 Niet meer actief

    Hallo iedereen :D , ik heb een vraagje over mijn symptonen...

    ik heb sinds een paar dagen moeite met naar het toilet gaan, ook heb ik wat gevoelige borsten en extra vermoeidheid, maar omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb wacht ik nog eventjes met een test kopen. Zou ik zwanger kunnen zijn of maak ik mezelf nou gewoon gek? :D

    Thnx alvast! groetjess
     
  2. daantje28

    daantje28 Lid

    19 jul 2007
    63
    0
    0
    Tilburg
    Klinkt bekend! Ik had precies hetzelfde. Helaas kun je daar niet echt zekerheid aan ontlenen want iemand anders gaf weer aan dit ook te hebben, maar werd toch ongesteld. Als je temp. hoger blijft kan dat ook een teken zijn. Succes!
     
  3. Moesje1

    Moesje1 Niet meer actief

    Ik had wel een aantal dagen dat me temperatuur wat hoger was, maar heb daarna niet meer gekeken of hij weer wat lager was.. zal daar nog wel even naar kijken dan..

    Bedankt voor je reactie!
     
  4. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    er is maar 1 antwoord en dat is testen maar veel succes !
     
  5. puzzcat24

    puzzcat24 Niet meer actief

    ow wat leuk je hebt dezelfde cyclus als mij!Ik ben ook overtijd nu en ben heeeelll moe,spierpijn in mijn onderbuik,snel op mijn teentjes getrapt,en GEEN ongi!

    Hihihi heb de 6de dag na mijn eisprong ook een bloeding gehad...oei oei spannend!

    Knuffs ikke :D
     
  6. Moesje1

    Moesje1 Niet meer actief

    nou meid ik duim voor je :D! hopen dat we alletwee geluk hebben!
     
  7. Moesje1

    Moesje1 Niet meer actief

    nog vergete erbij te zetten! ahaha ik heb last van egt enoooorm veel puistjes... vreselijk gewoon en veel afscheiding.. weet niet meer wat k met mezelf aan moet hihi, en tis nou zondag dus nergens een test te verkrijgen.. hebbik weer :oops:
     
  8. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    De afscheiding was voor mij deze keer een reden om te gaan testen, dat heb ik anders nooit zo erg. Puistjes keerden iedere maand terug, deze keer juist niet.. Bij mij dan. Iedereen is anders. Dus ja, wie weet....

    Ik las laatst van iemand die op zondag bij de apotheek (er is er altijd wel een open in de buurt) nadat ze had gebeld een test mocht komen halen.

    Succes! :D
     

Deel Deze Pagina