Zijn dit vliezen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door immetje, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. immetje

immetje Lid

6 mei 2008
    60
    0
    0
    Hallo,
    Ik weert niet goed of ik mijn vraag hier kan stellen?
    Ik ben namelijk 3 1/2 week geleden al bevallen.

Mijn bevalling was geen pretje. Ook de tijd erna niet. Mijn baarmoeder wilde de 1e week niet zakken. Ook bleek ik een ontsteking te hebben ( baarmoeder of blaas?) Daarnaast heb ik heel veel pijn gehad aan de linker kant van t schaambeen tot aan mn bovenbeen ( stekende pijn). Leek op bekkenbodeminstabiliteit,maar zowel hs als gynaecoloog dachten dat niet. Er is nog n echo gemaakt van mn baarmoeder( 1 week na mn bavalling) omdat ze bang waren dat er nog vliezen zaten.Maar mn baarmoeder zag er goed uit.
    Ik had trouwens erg lange vliezen? (wat t inhoud weet ik niet)

Nu 3 weken later staat mn vagina erg open en heb ik al 2x een sliert eruit gehaald wat lijkt opvliezen. Het is niet gewoon slijm, want t blijft als n vlies aan elkaar zitten. Ook heb ik veel last van afscheiding ( geen echte bloedingen meer) Moet ik hiermee naar mijn huisarts gaan? Of is dit iets wat altijd voorkomt? Zouden dit nog restanten van vliezen kunnen zijn?

Alvast bedankt voor t beantwoorden

Immetje

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Immetje,

tja, het verhaal lijkt op vliezen. Daar hoef je niet voor naar de huisarts. Bij de echo hebben ze gezien dat het geen placentaweefsel meer was (dat zie je namelijk goed) dus die vliesresten is geen probleem. Het is normaal dat je nu nog afscheiding hebt.

Mirjam

Deel Deze Pagina