Zijn ex aan de deur.......

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Jeetje wat ziek zeg! ondanks je zwangerschap toch echt goed dat je rustig bent gebleven! ik zou voor de zekerheid wel alle telefoontjes en eventuele bezoeken bijhouden, voor het geval het uit de hand loopt en je aangifte zou willen doen. beetje voorbarig misschien, maar je weet maar nooit!
     
  2. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik snap niet dat jouw man nog 20 minuten uitleg ga zitten geven. Ik ben wel benieuwd wie dit heeft door verklapt, ben je daar al achter?
     
  3. Niet meer actief

    Ik heb geen idee, ik heb vanmorgen mijn schoonmoeder gebeld en verteld wat er gisteren gebeurd is, nou mijn schoonmoeder was al geen fan van haar en dat liet ze nu ook voor het eerst heel erg duidelijk naar mij toe merken hahaha.

    Mijn schoonmoeder heeft haar al in geen jaren gezien, en ze wist ook zeker dat haar dochter en zonen ook niets verteld zouden hebben als ze haar al gezien zouden hebben, aangezien die haar ook niet kunnen uitstaan.

    Mijn familie kent haar nieteens dus daar kan ze het ook niet van hebben, dus het blijft helaas nog een raadsel hoe ze het weet.
     
  4. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Whaaaaaahahahaha wat een triest gevalletje
    Dat iemand zichzelf zo voor aap wil zetten...
    hahaha belachelijk!
     
  5. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Wat een idioot wijf zeg!

    Ik had wel anders gerageerd... Ik had er ook zeker even bij gaan staan. Je hoeft niet meteen te knokken maar ik had zeker naast mijn man gaan staan. Dat je man zo lang naar die onzin heeft staan luisteren en zich heeft lopen verdedigen, hij had gewoon de deur dicht moeten doen.

    Hoop dat je geen last meer krijgt van zijn ex!
     
  6. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Jeetje, echt triest !
    En wat laat ze zichzelf kennen zeg :|
    Hoe bedoel je "Ik ben jaloers" hahaha!
    Ik zal er om lachen! En als ze vaker belt kan je geloof ik contact met je provider opnemen en dan sturen ze een brief naar degene die je lastig valt !
    Of lekker een ander nummer nemen :)
    Jullie zijn gelukkig, dat is het belangrijkst !

    -x-
     
  7. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ach. voor hetzelfde geld weet ze het omdat ze je gezien heeft toen je een test kocht. Of omdat ze iemand kent die jouw man gezien heeft toen hij de test kocht.. Weet ik veel. Je kunt zo ver denken als je wilt.. Of ze kent de verloskundige..

    Heb nog wel een paar opties (stuk of 100) :D Waarschijnlijk kom je daar nooit achter.
     
  8. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    En hyves niet te vergeten. WIj hadden het nog aan niemand verteld, maar de hele familie scheen het al via hyves te weten. (hoe vraag ik me nog steeds af, misschien een soort straling vanaf hyves ofzo :( :) )
     
  9. Niet meer actief

    Ik heb geen hyves, en mijn eerste afspraak bij de verloskundige is volgende week pas, en toen ik de test kocht was ik bij vrienden die hier nieteens in de buurt wonen daarom snap ik niet dat ze het weet of ze moet inderdaad hier ergens onder een vreemde nickname zitten dan weet ze alles
     
  10. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat een gek mens, ze wou hem zeker graag zien.
     
  11. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik zou der slaan ;) haha echt hoor ik zou het niet pikken en vragen waar ze het lef vandaan haalt zomaar aan jullie deur te staan en dit soort dingen te zeggen.
    Ik snap ook niet dat je man 20 min met haar aan de praat bleef, mijn man had allang de deur dicht gesmeten en gezegd dat ze op moest zouten.
     
  12. sofaan

    sofaan Actief lid

    11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
  13. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Die spoort dus echt niet..
    Waarom zou ze dat doen? Ik bedoel..
    Wat gaat er dan in je hoofd om, als je na 10 jaar bij je ex gaat aanbellen en met z'n privezaken gaat bemoeien?

    Ik had denk ik mn man opzij geschoven zou hebben en haar vervolgens "weggejaagd" zou hebben.
     
  14. lieniej

    lieniej Actief lid

    24 mei 2007
    497
    0
    0
    Wat n idioot wijf! Zoiets doe je toch niet? Nou meid, laat je niet gekmaken door zo'n zielig stuk vreten, het is tenslotte niet voor niks een EX..
     
  15. Niet meer actief

    nou uhhhh als een ex van mijn vriend dat had gedaan en ik had dat gehoord, was ik effe naar de deur gelopen... en had ik het haar piekfijn effe gezegd! Eigenlijk maar 1 ding!

    Jouw tijd is geweest en nooit meer hier aan de deur komen KLABAM! (dat was de deur ;) )
     
  16. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat een debiel zeg! ik had ook niet zo rustig gebleven had zeker even gezegt wat ik dacht en de deur voor haar neus dicht geknalt knap van je om zo rustig te blijven. misschien zit ze inderdaad wel hier op het forum dat is balen dan! hoe weet ze dan waar jullie wonen is dat naar 10 jaar nog steeds hetzelfde adres?
     
  17. Niet meer actief

    Dit huis is van Peter`s ouders geweest (konden we redelijk goedkoop overkopen), dus toen zij "verkering" had met Peter kwam ze hier over de vloer.
    En als ze hem inderdaad al die tijd in de gaten houdt weet ze dat hij hier nogsteeds woont.

    Peter was ook behoorlijk perplext toen hij weer binnenkwam, hij heeft wel 4x gezegd wat moest zij nou ineens hier?
     
  18. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeeyje wat een gek zeg!
     
  19. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Wat een gestoord wijf zeg! :confused:
     
  20. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    waarom ben je er niet bij gaan staan?

    ik had haar waarschijnlijk weggejaagd, en dan wel zo , dat ze nooit meer inde buurt durfde te komen. en anders had mijn man dat wel gedaan
     

Deel Deze Pagina