Zingen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saraah, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Ik heb gehoord dat zingen goed is tijdens de zwangerschap....
    heeft iemand hier van gehoord?...en waarom is het dan goed?..
    als herkenning van je stem voor het kindje?...of iets anders

    en zingen als in "slaap kindje slaap"? of gewoon Beyoncé etc... ;)

    is er iemand die hier meer vanaf weet?

    gr. sarah
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Vanaf 20 weken ontwikkeld je kindje zijn/haar gehoor...
    Als je zingt (en dan zit er nog een hele theorie aan vast... zelfde liedje herkenning enz.. ) dan leert je kindje jou stem kennen.
    Bepaalde liedjes die je veel hebt gezongen kunnen je kindje rustig maken.
    Rustige liedjes zijn natuurlijk fijn om rustig te worden.

    groetjes
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahah.... ok ik dacht al zo iets... dus geen wilde liedjes ;) al is dat natuurlijk ook wel leuk voor een gekke middag :)

    heel erg bedankt in ieder geval !!!
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi nou wilde liedjes kan ook leuk zijn toch?
    mijn zwager draaide toen mijn zus zwanger was in de auto vaag 50 cent. mijn neefje beweegt al vanaf het begin mee met die muziek... hahahah met zijn hoofje nu (hij is 19 maanden) en het begin reageerde hij er op hahahah was grappig!
     
  5. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaha leuk.... ja dat wil ik ook.. ik zit nu echt in een fase met gospel muziek hahahaha...als die mooi stemmen..!!! dat mag mn kindje wel herineren... ;)
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    gewoon lekker veel draaien!
     
  7. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja ga ik ook doen, misschien ben ik voor die 20 weken wel weer uit mn fase.... hahaha !!

    ik zie mijn kindje al met zn hoofdje .... aaaw
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    lief he...
    ik ben stiekum ook heeeel verliefd om mijn neefje.
    Hij is zo schattig... hihihihi
     
  9. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaha.... ja kleintjes zijn ook zo lief... soms zie je zo'n kleine dan wil ik ze echt een paar dikke pakkerds op hun lekkere wangetjes geven....(vaak van die dikke rode..heerlijk)
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik ken het....
    vanmiddag belde hij me.. (jaaa 19 maanden en je tante bellen!) hij zat frikandel te eten.. hij zegt vaak alleen woordjes dus hij zegt: Tasja eten... ik: wat eet je dan? .... stilte... alleen gegiegel... ik zeg: ik weet het al... jij eet....een boterham.... met kaas.... hij: hahahahahhaha neehee... DEL! hahahaahahahha zo lief...
     
  11. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    AAAAAAAAAAAAAAAAAW HAHAHAHAHAHAHA....ZOOOOOO lief.... neeheeee DEL !!! hahahahaha zo schattig kleine kindje zijn Zo lief...!! helemaal wanneer ze gaan praten...kan je ze wel opeten...wat een lieverd....
     
  12. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Hoi ik zelf zing..een heleboel hahah een vriendin van mij is ook zangeres.. en die heeft tot haar 7emaand staan optreden en haar kindje slaapt overal doorheen (niet dat ie doof is hoor) En hij is heel ritmies zeg maar dat kleine kereltje swingt overal op.. Als je voor een muziekale opvoeding bent zal ik het je zeker aanraden om veel te zingen.. MIjn vriend en ik zijn beiden muziekanten dus wij doen niet anders.. Al treed ik niet meer op daar ben ik snel mee gestopt omdat het te vermoeiend was...
     
  13. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Oja als je een liedje steeds weer draait, zingt of speelt dan word je kindje er als ie geboren is rustig van
     
  14. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Fijn, ik zelf zing ook....en bespeel verschillende instrumenten....het zou fijn zijn,als mijn kindje ook muziekaal zou zijn, zijn pappie is niet echt muzikaal namelijk ;) hahaha
     
  15. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    hahahah das balen kan je niet samen dingen doen.. Ik bespeel de piano en een beetje de gitaar(van de papa geleerd) en ik zing heel veel. Ben niet lead zangeres in de band maar doe 2e stem mijn ding is de piano en keyboard.. Ik heb wel veel vriendinnen die leadzang doen.. Een van mijn van die vriendinnen is gisteren bevallen van een zoon een super wolk van een baby.. zij is gestopt met zingen toen ze zwanger werd.. zonde vind ik.. Een andere vriendin Wies die heeft door gezongen tot haar 7e maand die stond met een toeter op het poduim en dat kereltje van der nou die heeft een ritme gevoel. en die gaat slapen als mama gaat zingen hahaha
     
  16. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Het enige nadeel is wel dat mijn mannetje muzikant is en altijd in het weekend weg is.. maar ik kan het begrijpen, wat doe jij dat precies met muziek?
     
  17. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    oooh schattig....!!! ik zelf bespeel de piano en de viool (hahah) en zing... ik zit nog op school dus veel tijd heb ik niet om in mn "muziek carriere" te steken... al heb doe ik wel enkele dingen tussendoor...ik ben altijd zo geweest van: als dit niet lukt, moet je altijd op iets terug kunnen vallen, ik ben nu 20 dus heb genoeg tijd vinnik....
     
  18. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    aan muziek zit toch geen leeftijd gebonden?? Als je er maar lekker bij voelt... Viool knap zeg zonder fretjes hahah zo zie ik het hahah.. Gaje wel es naar jamsessies?
     
  19. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou ALs ik wat doe, is het een request... ik doe dan optredens zang met piano...beetje jazz achtig ( alicia keys-like) het is vaak in geslote kringen...dit doe ik niet alleen...
     
  20. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    o wel mooi zeg.. alicia keys ik vind het wel mooi.. ik heb op dit moment een project lopen van aretha franklin ook mooi.. ik wou dat ik zo kon zingen.. en weet je wat grappig is als ik ga spelen begint mijn beeb te schoppen en te spelen in mijn buik...Voel jij al wat van de kleine?
     

Deel Deze Pagina