Zinnetje cadeauwens

Discussie in 'Geboortegedichten' gestart door Tweekids, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Echt we komen om in de kleding en speelgoed, het liefste heb ik gewoon cadeaubonnen anders ligt alles maar weg te stoffen dat is gewoon sonde.
    Hoe zet ik nou op een discrete manier op het geboortekaartje wat we willen hebben? Of is dit raar?
    Er staat wel op , bezoek vinden we fijn maar dan wel op ons kraamfestijn 22 juni van 14-17:00 uur laat je weten of je komt?
    Dan zullen mensen dus sowieso bellen en bevestigen dus is een cadeauzin dan nog wel nodig?
     
  2. Chocoholic

    Chocoholic Fanatiek lid

    25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Mensen vragen via trouwkaarten toch ook om envelopjes? Waarom niet op een geboortekaartje?
    Aan de andere kant, als men langs wil komen wordt er vaak bij het maken van een afspraak gevraagd naar kadowensen. Lijkt me ook zo dat mensen als ze laten weten of ze wel/niet op het kraamfestijn komen, dat ook zullen vragen.
    Ik zou het niet op het kaartje vermelden, maar een apart briefje erbij doen met de uitnodiging kraamfestijn en de kadotip-tekst met een knipoog doen. (Of een link met een verlangenslijstje.)

    Hoewel ik nog maar net ben geboren, ben ik al heel erg verwend. Daarom een verzoekje:
    Als u besluit mij iets te willen geven,
    vraag dan mijn papa en mama even.

    Overweegt u een cadeau? mag het dan zo;
    en dan onder deze zin een blauw of roze spaarvarkentje.

    Al mijn kleerhangertjes zijn al vol, wil je toch iets geven? Dan doe je ons met een bon de meeste lol.

    Voor nog meer kleren en knuffels is mijn kamertje te klein,
    daarom vind ik een bon of een kus heel fijn
     
  3. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Of gewoon "cadeautip: cadeaukaarten van (naam winkel)"

    Ik snap wel dat het je misschien niet zoveel uitmaakt van welke winkel, maar zo staat het wel netjes vind ik.

    Weer een rijmpje vind ik lelijk aangezien je al een rijmpje hebt over het kraamfeest. Het is tenslotte een geboortekaartje en geen sinterklaasgedicht! ;)
     

Deel Deze Pagina