ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariss

    mariss Fanatiek lid

    12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Eerst uitlezen en dan pas reageren!!!
     
  2. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké.. Hier dus al 4 weken verder... Nou ja, bijna 4 weken, hij kreeg het op dag 3 geloofi k.. Ik doe het met gaasje en gekookt (afgekoeld) water.. Het is de ene dag bijna weg, andere dag is het er weer.. Vanochtend was het heel vies..
     
  3. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Blijf nog maar even rustig aan doen Treintje zodat je goed kan herstellen.
     
  4. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Het PIM onderzoek staat voor "pneumococcenvaccin iets minder". Er doen 400 babies aan mee. Ze krijgen allemaal het nieuw geregistreerde vaccin (tegen 13 varianten). Er zijn 4 studiearmen. Ik weet ze niet helemaal uit mijn hoofd maar in 2 van de armen krijgen de kinderen 3 ipv 4 vaccinaties (omdat dat wellicht al voldoende is) en er is een arm waarbij ze later beginnen met vaccineren (in de hoop dat het immuunsysteem beter reageert omdat het kind ouder is).

    We gaan Phaedra denk ik wel mee laten doen. Het middel is geregistreerd en als ze in de arm van 3 prikken zit, dan krijgt ze alsnog met 24 maanden die extra prik. Er zijn wel 4 bloedafnames, maar als het niet lukt bij de eerste poging dan stoppen ze. 1 prikje per keer kan ze wel hebben denk ik.

    Maandag krijg ik een telefoontje om de patienteninformatie door te spreken. (natuurlijk zonder versienummer Mone haha, wat nou GCP, ik zal me inhouden;))
     
  5. Mone

    Mone Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wat vervelend Sam! Lastig hoor die oogjes, Pieter had er ook heel veel last van, en wij maar schoonhouden....maar is goed gekomen, hij heeft nu hele mooie schone ogen :D

    He Mariss, laat je wel even weten waar in DH jullie naartoe gaan?
     
  6. Mone

    Mone Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Misschien moet je de onafhankelijke arts er even over bellen :D doet die ook eens wat voor z'n/haar geld ;)
     
  7. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Mone wat fijn om te horen :D :D !! HIHI.. Jildou had het de eerste week ook, maar dat was een paar dagen..
     
  8. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Morgen weer naar de HA want de koorts is weer terug. Ik weet het echt niet meer hoor
     
  9. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hihi, die schikt zich rot als hij opeens gebeld wordt. Moet ie opeens het protocol gaan lezen;)
     
  10. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Bij Phaedra was het ook soms 1 dag weg en de volgende dag kon ze haar oog niet open krijgen. Het verloopt blijkbaar heel grillig
     
  11. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bedankt, dat geeft de burger moed!!

    Hahaha Jildou zat vaochtend voor en ik in de keuken. Komt ze bij me en zegt ze heel zielig tillen.. Dat betekent of iets engs, moe of ze krijgt haar zin niet.. Moe en zin kon nu niet dus iets engs.. (verlegenheid) .. Ik met haar naar voren, blijkt dat ze de beer op tv doodeng vond. We hebben er samen naar gekeken en was t goed, net begint ze zomaar weer over die beer.. Niet handig die moderne tv's :p HAHA
     
  12. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    #5052 Josien, 28 jul 2010
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010

Deel Deze Pagina