Zo bang en onzeker

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Susannelilian, 9 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh jammer schat. Het was dus ook geen miskraam? De pendel had het verkeerd? Ik werd meestal 2 dagen na het stoppen met de bollen ongesteld.
    Bij mij is het weer raar aan het doen. Het is weer terug naar bruinverlies. Ik zal het alleen maar weten met een zwt. Of het wisselt zich af? Oud bloed met vers bloed? Al was het bloed vanochtend erg bruin

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dat weet ik eigenlijk niet, ben ik vergeten te vragen. Ga ik doen als ik weer naar het ziekenhuis moet. Had wel een heel klein beetje hcg in mn lijf, dus misschien toch een miskraaam.

Oh, je houdt het wel spannend zeg, dan kan het dus toch nog! Zou maar gewoon een test doen, dan weet je het zeker. Ik duim voor je!

3. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zoals ik begreep is dat elke vrouw wel iets van een hcg standaard in het lichaam heeft maar dat het vanaf een hcg van 5 als zwangerschap wordt gerekend. Ik had eens een hcg van zelfs en dat noemden ze wel vervroegde miskraam. Waarschijnlijk toen iets verkeerd gegaan met het innestelen.

Wanneer heb je weer een afspraak? Misschien kom ik je nog eens tegen haha

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Huismusje: en alweer getest????

Oké, dat wist ik niet. Denk eigenlijk dat ik ook een zeer vroege miskraam heb gehad, dat er toch iets mis gegaan is bij de innesteling.

Op dag 14 van de nieuwe cyclus, kan ik nu dus nog niet zeggen.

5. limburger

limburger Niet meer actief

@Susannelilian; volgens mij is onder de 5 HCG niet zwanger.
    Je hebt altijd een heel klein beetje HCG in je heb ik begrepen, de een wat meer dan de ander geloof ik. Ik denk eerlijk gezegd in dit geval ook geen vroege miskraam geweest.

Ik heb de uitslag van het oestradiol binnen. Deze was verbazend genoeg laag! Dat betekent dus dat ik toch mag starten met spuiten! Dus waarschijnlijk dan toch geen follikelcystes geweest want anders was het oestradiol verhoogd geweest, en deze was prima.
    Ben erg blij.

@Huismusje: inderdaad testen met een vroege-zwangerschapstest! Ben ook benieuwd

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Maar ik heb wel een heel licht positieve test gehad, dan moet het hcg toch hoger dan 20 geweest zijn...

Wat fijn dat je toch kan starten met spuiten, heel veel succes!

7. limburger

Ja daar heb je ook gelijk in wbt die test.

8. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

Jammer susannelilian dat niet gelukt is! moed houden.

NF is afkorting voor Neurofibromatose dit is een erfelijke aan neurologische aandoening. 50 % kans dat ik het overdraag aan mijn kinderen. wat kan voorkomen is scoliose, (goed)aardige gezwellen kunnen op lichaam groeien, deze kunnen omslaan naar kwaadaardig maar ook niet. over gehele lichaam moedervlekjes zeg maar. lijkt op sproeten.daarnaast onderhuidse bindweefselgezwellen, je ziet ze niet goed maar ik als met vinger over heen ga voel ik ze wel. ik heb rondom borst pukkel. daarnaast is grote kans op leer/gedragsproblemen, epilepsie en autisme. het verloop is grillig, je kan milde vorm hebben zoals ik, maar het kan ook ernstig. ik heb zelf niet zo veel last van, alleen veel vlekken,pukkels.
    het kan alle kanten op, en dat maakt mij zo onzeker. Ik kan ook nog overal last van krijgen. maar kan ik ook een kindje op de wereld zettend die nf heeft... daarom gekozen na lang nadenken voor PGD, dan heb je embryoselectie, ze kunnen dan embryo onderzoeken door cel weg te nemen en dan weten ze welke is aangedaan met nf en welke niet.

9. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen test gedaan dames, had echt geen tijd om het te kopen maar het is nu wel echt doorgebroken. Gewoon fel rood bloed.

@limburger ik wist tot nu toe niet wat pgd is. Fijn dat er dan zulke technieken bestaan zeg! Al had ik er zelf denk ik geen problemen mee gehad als ik toch wel een kindje met die aandoening kreeg. Iedereen is perfect ♡
    Maar fijn dat je oestradiol laag is en kan beginnen!

10. limburger

@huismusje je bent in de war met Diddeltje hihihi
    Balen dat het doorgebroken id. .

@Diddeltje waar doen jullie PGD? Of heb je dat al geschreven sorry? Azm doet het ook he.

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Huismusje: balen meis!

12. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja klopt sorry! Haha

Ach meiden, ik had het al verwacht dus de teleurstelling valt mee

13. limburger

Wanneer gaan jullie weer beginnen dames met nieuwe pogingen?

14. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou morgen meteen weer beginnen met de clomid.

15. limburger

Hebben jullie ook wel eens spierpijn in bovenbeen tijdens menstruatie?
    Alsof ik flink gesport heb.
    irritant

16. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

ik zit in UMC Utrecht, zat vast aan 3 ziekenhuizen waar ze PGD doen.
    Maastricht, Utrecht en Groningen, en dan is Utrecht voor mij het handigst qua afstand.

17. limburger

En jij hebt nog twee cryo's he?
    Wanneer begin jij weer

18. limburger

Ik moet gonal f 150 spuiten maar omdat ik vorige keer maar een groot ei en een kleiner ei had
    heb ik de afgelopen twee dagen stiekem meer gespoten 162,5 ipv 150
    Zou dat voor verschil kunnen zorgen? Denk dat ik dan langer dan twee dagen meer moet spuiten toch.
    De fertiliteitsarts vind een goed ei genoeg maar ik hoop toch op twee eitjes eigenlijk.

19. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Limburger zolang je geen overstimulatie krijgt is het denk ik wel oke toch? Ik reageerde altijd heel erg goed op de 150 alleen wel veel kleintjes

20. limburger

Overstimulatie zal ik niet krijgen ben moeilijk te stimuleren haha.

Ga trouwens weer es een nieuwe poging wagen om weer es wat kilo's af te vallen. Laatste weken eet ik alles wat ik tegenkom en lekker vind. Kamp al jaren met overgewicht

Deel Deze Pagina