Zo bang en onzeker

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Susannelilian, Mar 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

Dec 16, 2014
    572
    126
    43
    Female
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

Ja heb nog 2 cryo's, we starten weer in April.
    Ik kan ook nog wachten, maar waarop denk ik dan....

IK probeer mij nu te verdiepen in voeding, maar pfff alles biologisch, raw food, superfood, chiazaden, goijbessen, groente smoothies. weet niet of ik dat allemaal vol kan houden en wil. wat ik nu probeer vind ik al hele onderneming, ga poging doen om koffie te vervangen.
    vind bakkie koffie zo lekker en drink er nu maximaal 2 op een dag, maar ja lees dat koffie slecht voor innesteling is.
    Verder doe ik al goed mijn best m.b.t suikers. al zal ik best nog genoeg binnen krijgen, maar al minder dan eerder. kook zoveel mogelijk zonder pakjes/zakjes en thee drink ik tegenwoordig al zonder suiker. sappen drink ik ook niet. dus vind dat al hele stap:)

2. limburger

limburger Niet meer actief

Biologisch eten lijkt me ook lastig en niet lekker.
    maar je probeert toch van alles he.
    wbt koffie de maand dat ik zwanger werd nergens op gelet dus zeker 4-5 koppen koffie per dag. Uitgerekend toen lukte het wel.

3. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik werd doorverwezen naar een fertiliteits diëtist. Ik was toen 10 kilo afgevallen met een koolhydraatarm dieet. En al het voedsel dat ik mocht was erg gezond. Biologisch is voor mij niet te doen. Ik vind dat echt te duur. Ik miste brood echt het meest

4. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

Dec 16, 2014
    572
    126
    43
    Female
    Vorden

ik zou brood ook missen maar nog meer pasta en rijst, daar verwerk ik mijn groentes in. ben niet zo hele goeie groente eter ;) dus tjaa moet toch ergens beetje binnenkrijgen. dan maar in rijst,pasta en salades.

5. limburger

Ik merk dat mijn lichaam aan het afkicken is van de zoetigheid die ik laatste weken steeds af.
    moet nu effe doorzetten

6. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Heb even wat gemist geloof ik, waarom volg jij dat dieet limburger?

Ik heb ook koolhydraatarm/vrij gegeten, maar volgens mijn huidige dietiste is er geen bewezen reden waarom dit dieet nodig is en omdat ik nog maar zo weinig woog eet ik nu toch weer verspreid over de dag meer koolhydraten en dat helpt gelukkig om aan te komen. En ik merk geen verschil wat mijn cyclus betreft, zeker niet met de medicatie die ik nu krijg. En wat heb ik de koolhydraten gemist, het is zo heerlijk om ze weer meer te mogen eten!

Hier is de ongi inmiddels echt flink doorgezet, vandaag dus dag 1. Ben weer met de progynova begonnen en moet dan volgende week vrijdag weer naar het ziekenhuis voor de echo en als het goed is de dinsdag daarop weer een terugplaatsing. Spannend weer!

Maar ik heb een nummer gevonden waarin ik ontzettend veel kracht en hoop vind, het nummer 'de wereld is van mij' van de nieuwste cd van Clouseau: https://www.youtube.com/watch?v=oozD8IQ0U8I. Als ik dit nummer opzet en keihard meebrul dan voel ik me zo sterk en rijk, dan weet ik hoe erg ik bof met Eva en dat ik met haar aan mij zij alles aan kan!

7. limburger

Ik ben aan het diëten simpelweg omdat ik overgewicht heb haha.
    ik zit op een bmi van rond de 29.

Maar kan me voorstellen dat anderen proberen om anders te eten ivm vruchtbaarheid. Je probeert van alles.
    Zo heb ik wel eens een maansteen gedragen.
    Na tijdje heb ik die weggegooid stom ding.

Ja sommige liedjes zijn emotioneel.
    Clouseau met Droog je tranen.. ook vind ik.

Spannend Susannelilian ook weer een nieuwe ronde.

8. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Haha oké, ik heb juist ondergewicht. Zal me morgen weer eens wegen, heb ik alweer even niet gedaan.

Klopt, maar eigenlijk is het allemaal onzin. Je moet gewoon gezond eten en ontspannen (zegt de expert haha), van een ingewikkeld dieet word je alleen maar gespannen en geforceerd en dat helpt natuurlijk ook niet. Heb ik ook gedaan zo'n maansteen en heeft bij mij ook niks geholpen.

Ja inderdaad, maar deze is niet alleen emotioneel, maar het klopt ook allemaal, het is echt mijn/ons verhaal!

Heel spannend, hopelijk lukt het me om alles wat meer los te laten en te laten komen zoals het komt en anders trek ik gewoon aan de bel!

9. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met jullie dames?

10. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

Dec 16, 2014
    572
    126
    43
    Female
    Vorden
    @ huismusje hier alles zijn gangetje. dinsdag naar acupuncturist geweest, kon nu nog weinig merken aan mijn lichaam, ze gaf wel aan mijn lichaam uit balans was. dat kan ook wel kloppen veel gebeurd afgelopen tijd en ik heb zelf ook idee dat ik mijn balans binnen werk/prive beetje kwijt ben.

het is nu afwachten tot mijn volgende menstruatie en dan starten met progynova.
    Hoe is met jouw en de andere dames?

11. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Hier sinds zaterdag weer aan de progynova, volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor de echo en dan hopelijk 4 of 5 dagen later de terugplaatsing. Afwachten dus weer...

@Huismusje: en hoe is het nu met jou?

@Diddeltje: wanneer denk je dat je weer ongesteld wordt? Hopelijk snel!

12. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dames, hoop dat het raak is in onze volgende pogingen. Pfff

Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis. Ben benieuwd. Ik wil de vervolg stappen bespreken. Ik geloof er niet in dat ik op een 'natuurlijke' manier zwanger word. Dus wil gewoon weer verder met ivf.

Share This Page