Zo blij en dan intens verdrietig

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Draakje82, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draakje82

    Draakje82 Lid

    28 apr 2015
    64
    0
    0
    Delft
    Hallo,

    Ik hoop door hier ons verhaal te vertellen het ons meer gaat helpen om met het verlies om te gaan.

    Al enige tijd wilde mijn man en ik kinderen. Door zes tumoren kan ik geen pil slikken want die groeien door de hormonen van de pil. Omdat we een kinderwens hebben, zijn we na de laatste condoom 1 1/2 jaar gelden gestopt met kopen. Afgelopen januari waren we eindelijk zwanger wat waren we blij. Ik had op een sterke reukzin en wat (zoals mijn man het noemde) heksengedrag geen last van zwangerschapskwaaltjes. Voor het eerst in lange tijd was ik gelukkig. Ik ben in 2013 heel erg door mijn rug gegaan en 4 weken verlamd geweest. Uiteindelijk heb ik een rugoperatie ondergaan en nu alleen verminderd gevoel in mijn linkerbeen, maar kan weer lopen. In maart 2014 kreeg ik galstenen en moest ik weer geopereerd worden. Dus toen ik zwanger was in januari waren we enorm blij. Na vele maanden van pijn.

    Op maandag 30 maart kreeg ik buikpijn. Na controle bleek het een urineweginfectie te zijn. Maandagavond hadden we een echo en de baby bewoog goed. Ik vertrouwde het niet want bleef met pieken pijn houden soms zo erg dat ik even niet wist waar ik het zoeken moest. Donderdagochtend weer een echo gehad en alles was goed met de baby voor controle ook even naar de gyno en daar zagen ze een vleesboompje in mijn baarmoederwand. Dat kon ook de pijn veroorzaken. Vrijdagochtend was de pijn ondraaglijk en gelijk naar het zh. Daar bleek ik volledige ontsluiting te hebben en de baby was ingedaald. De grond zakte onder onze voeten weg. De gyno ging overleggen wat nu te doen. Toen ze na 20 min terugkwam maakte ze een nieuwe echo. Tot haar en onze schrik zat de baby weer in mijn baarmoeder en de mond was gesloten. Ik moest een nachtje blijven voor controle. Zaterdagochtend mocht ik naar huis alleen toen kwam de pijn weer. Wat we niet wisten is dat ik zwanger was van een tweeling en die middag ben ik de tweede baby verloren. Bij controle bleek dat mijn baarmoedermond weer gesloten was en de eerste baby veilig in me baarmoeder zat. Tijdens de echo zwaaide hij/zij nog. Om 18:10 kreeg ik nog een doplerecho en de hartslag was goed en omdat ik me weer goed voelde zoals een week eerder mocht ik naar huis. Ik wilde nog even plassen voordat we naar huis gingen en toen heb ik de baby opgevangen. Het vlieszakje was nog heel en hij/zij was prachtig mooi. Ik heb geschreeuwd en gehuild en mijn man ook. Tot op heden kan de gyno (we hebben er 5 gesproken) ons niet vertellen wat of waarom het zo is gegaan. We krijgen nog aanvullende onderzoeken.

    Op 6 april hebben wij ons kindje begraven. Ons kindje is geboren met 13 weken zwangerschap.
     
  2. AnitaP

    AnitaP Bekend lid

    15 feb 2014
    760
    0
    0
    Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies!
    Neem je tijd om dit te verwerken.
     
  3. Draakje82

    Draakje82 Lid

    28 apr 2015
    64
    0
    0
    Delft
    Dank je wel
     
  4. Nurgul

    Nurgul Lid

    26 apr 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief draakje 82,
    İk lees net dat jij ook intens verdriet heb mee moeten maken. Wens jou man en jou heel veel sterkte met jullie verlies.
     
  5. Draakje82

    Draakje82 Lid

    28 apr 2015
    64
    0
    0
    Delft
    Dank je wel
     
  6. mamavjaquil

    mamavjaquil Actief lid

    26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief Drankje 82 ik weet precies wat je mee maakt .Ik ben 23 april bevallen van onze zoontje jaquil ik was 14 weken en 2 dagen zwanger .ik kan het nog steeds niet geloven. Doet zo'n pijn ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen .

    Knuff mamavjaquil.
     
  7. Rannie

    Rannie Actief lid

    21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Verschrikkelijk wat jullie hebben moeten meemaken :( Heel veel sterkte en een digi knuff
     
  8. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel sterkte! :(
     
  9. Coco20

    Coco20 Lid

    31 mrt 2015
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte!
     
  10. Draakje82

    Draakje82 Lid

    28 apr 2015
    64
    0
    0
    Delft
    Heel veel sterkte met jullie verlies. Onze vlindertjes/kindjes zullen altijd bij ons blijven.
     
  11. Draakje82

    Draakje82 Lid

    28 apr 2015
    64
    0
    0
    Delft
    Dank jullie wel
     
  12. mamavjaquil

    mamavjaquil Actief lid

    26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een ding wat zeker is Draakje82 ze zullen voor altijd bij ons zijn.
     

Deel Deze Pagina