Zo extreem moe

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BMZ, 23 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BMZ

    BMZ Actief lid

    21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Dames,

    Ik ben nu vijf weken zwanger. Ik heb al drie zoontjes. Ik ben echt zo extreem moe, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb mijn werkdag vandaag met moeite afgemaakt, en ik weet echt niet hoe ik dit de komende weken ga doen. Elke avond lig ik om 20:00 in bed om te gaan slapen maar ik sta net zo kapot op de volgende ochtend dan dat ik naar bed ging.

    Wie had dit ook? En wanneer wordt dit beter? Ik herken dit zo niet van m'n andere zwangerschappen :(
     
  2. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.120
    6.659
    113
    Vrouw
    Ik heb dit ook. Nu is het met 17 weken gelukkig wel wat beter dan in het eerste trimester. Het is bij mij elke zwangerschap zo erg eigenlijk. Nu red ik het vaak tot 21.00, als ik een werkdag heb gehad (=computerwerk). Op dagen met de kinderen is voor 21.00 beter.
     
  3. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.177
    3.903
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb dit ook erg gehad. Bij mij werd het na eerste trimester al een stuk beter maar nu is het weer terug hahaha. Maaar het wordt echt beter!
     
  4. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.687
    4.686
    113
    Vrouw
    Ik functioneerde bijna niet door de vermoeidheid de eerste twee maanden. Het was voor mij vergelijkbaar met de vermoeidheid die ik had tijdens mijn burn-out. Gelukkig werk ik niet, anders had ik me denk ik ziek moeten melden. Ik sliep ook nog eens extreem slecht, dat hielp ook niet mee. Vanaf 12/13 weken begon het wat beter te gaan en vanaf zo'n 15 weken heb ik echt weer energie. Er is dus hoop! Maar het kan best een tijd aanhouden.
     
  5. Kundera

    Kundera Actief lid

    14 aug 2013
    452
    305
    63
    In het eerste rimester had ik het ook. Even 's middags 2 uur slapen en 's avonds om 19 uur naar bed. Ik kon echt niks. Was op.
    Vanaf week of 11 was het opeens minder. Overdag geen tukjes meer maar 's avond wel om rond half tien naar bed. Alleen als ik uit ga of naar een concert, kan ik het tot laat volhouden. Werkt toch als een sort van afleiding/nieuwe energie of zo.
    Hopelijk gaat het bij jou ook snel over.
     

Deel Deze Pagina