Zo geforceerd op het werk....

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 1991Mamavanvier, 28 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Ik wist geen andere titel... Maar wil het even goed uitleggen...

    Ik werk sinds vorig jaar eindelijk voor een bedrijf waar ik graag voor wilde werken. Heb het eindelijk eens goed naar mijn zin, leuke collega's... Ben gelukkig in mijn werk zoals ik 't nooit heb gehad. Ik voel me thuis! Mijn werkgever en ik zagen elkaar (voordat ik er kwam werken) regelmatig bij een voorschool waar mijn oudste heen ging, en toen de 2e... Daarna zijn mijn meiden geboren en heb ik eerst een jaar ergens anders gewerkt. En daarna opnieuw wederom voor de zoveelste keer gesolliciteerd bij dit bedrijf (ik moest eerst bepaalde papieren behalen, voor 'n bepaald niveau) tijdens sollicitatie is er ook gezegd dat ze vaak na 2 jaar kijken of iemand vast in dienst kan komen omdat dit voor het bedrijf financieel beter is... En dat is net wat ik zocht, iets waar ik wat kan opbouwen. Ik ben dus super blij en trots dat ik nu als werknemer bij dit bedrijf aan het werk ben!

    Maar nu.... Mijn man is volledig afgekeurd, hebben een moeilijke (financiƫle) tijd (gehad)... En hopen over z'n 3 jaar een huisje te kunnen kopen en een betere toekomst, mits ik uiteraard een vast contract in de pocket sleep... Nu heb ik mijn eerste verlening gehad na 10 mnd.. En ben toen van min, - max naar een 28u p.w gegaan.. En wederom 10mnd. Na mijn 2e contract (verloopt eind nov 2021) zal ik dus z'n 20 mnd in dienst zijn... Maar ben zooooo gefocust op een vast contract dat ik gewoon bang ben om fouten te maken in mijn werk en dat mijn contract niet verlengd wordt, en probeer iedereen goed tevriend te houden.. (of nouja, probeer dat iedereen mij maar aardig vind ofzo..) weet het niet zo goed te verwoorden..